اخبار تکنولوژی

شیائومی ۱۴ اولترا همچنان حسگر دوربین سونی ۱ اینچی دارد

شیائومی به خاطر تولید یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند با دوربین حرفه‌ای در چند سال اخیر شناخته شده است. این شرکت با معرفی سری Ultra توانسته نظرها را جلب کند و یکی از محصولات آینده شیائومی ۱۴ اولترا خواهد بود.

شیائومی ۱۳ اولترا نسل دوم اولترا گوشی این شرکت با سنسور دوربین ۱ اینچی است. شایعات می‌گویند که Xiaomi 14 Ultra همچنان از سنسور همچون سایز قبل استفاده خواهد کرد. اوایل امروز، یک منبع موثق جزئیات بیشتری از این گوشی آینده را فاش کرد. با توجه به Digital Chat Station، شیائومی ۱۴ Ultra دارای سنسور اولیه ۱ اینچی سونی LYT900 خواهد بود. این سنسور تصویر نسخه بهینه شده IMX9898 بوده که در Xiaomi 13 Ultra، Xiaomi 12S Ultra و Xiaomi 13 Pro تعبیه شد.

این دوربین اصلی با سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی همراه خواهد شد. دو مورد از آنها با لنزهای زوم ۳x و ۵x همراه هستند و باقی با یک لنز فوق عریض. دوربین ۳x مانند شیائومی ۱۳ پرو از ماکرو تله فوتو پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، اطلاعات دهنده بیان می‌کند که دستگاه از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرت می‌گیرد. در جلو، به یک صفحه نمایش خمیده ۲K مجهز خواهد شد که دارای یک حفره دوربین در وسط است.

شیائومی ۱۴ اولترا پرچمدار تمام عیار

انحنای صفحه در هر چهار طرف حداقل خواهد بود. در نهایت، دوربین‌های چهارگانه در عقب مانند دو نسل گذشته به صورت دایره‌ای قرار خواهند گرفت. انتظار داریم شیائومی ۱۴ اولترا در نیمه اول سال آینده عرضه شود. اما پیش از آن، این شرکت قرار است شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو را در ماه نوامبر عرضه کند.

سری شیائومی ۱۴ پرچمداران نسل جدید برند چینی هستند که با طراحی بهبودیافته و سخت افزاری قوی نسبت به نسل قبل از راه خواهند رسید. کمپانی شیائومی هر سال نسل جدید گوشی‌های قدرتمند و رده بالا خود را معرفی و عرضه می‌کند. در سال ۲۰۲۳ نیز سری شیائومی ۱۳ در سه مدل اولترا، پرو و استاندارد راهی بازار شد و حتی نسخه لایت هم داشت.

انتظار داریم خانواده بعدی پرچمداران این شرکت نیز چهار مدل باشد و مدل لایت همان سیوی جدید محسوب شود. به هر حال شایعات بسیار است و تا رونمایی فاصله زیادی باقی ماند. باید منتظر ماند و مشخص شود این شرکت چه برنامه‌ای برای نسل بعدی گوشی‌های هوشمند خود دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا