اخبار تکنولوژی

رویت شدن اطلاعات کلیدی گوشی وان پلاس آیس ۳V

سال گذشته، OnePlus سه گوشی هوشمند با برند Ace را در چین عرضه کرد. Ace 2 در ماه فوریه معرفی شد و به دنبال آن Ace 2V در ماه مارس عرضه شد و در نیمه دوم سال شاهد ورود Ace 2 Pro بودیم. این شرکت احتمالاً به همان استراتژی انتشار سری Ace 3 در سال جاری ادامه خواهد داد. این برند پیشتر وان پلاس Ace 3 مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را در اوایل ماه جاری در چین عرضه کرده است. در آینده، انتظار می‌رود این برند وان پلاس آیس ۳V و Ace 3 Pro را به ترتیب در نیمه اول و دوم سال عرضه کند.

فاش جدیدی که در Weibo منتشر شده، مشخصات کلیدی Ace 3V را فاش کرده است. به گفته یک افشاگر چینی، OnePlus Ace 3V دارای صفحه نمایش OLED با وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در بخش سخت افزاری دستگاه وجود خواهد داشت. این مدل از باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی انرژی می‌گیرد و از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، دستگاه به قاب پلاستیکی و پشت شیشه‌ای مجهز خواهد شد. این احتمال وجود دارد که انواع صفحه نمایش تخت و لبه خمیده دستگاه وجود داشته باشد. افشا اطلاعاتی در مورد دوربین، حافظه یا رم Ace 3V در کار نیست. بنابراین، توصیه می‌شود برای اطلاع از این جزئیات منتظر گزارش‌های بیشتر باشید.

سال گذشته، Ace 2V در انحصار بازار چین باقی ماند، اما در سطح جهانی به Nord 3 تغییر نام داد. از این رو، احتمال وجود دارد که Ace 3V به عنوان OnePlus Nord 4 یا Nord 5 در بازار جهانی دوباره عرضه شود.

وان پلاس آیس ۳V در راه است

OnePlus یک شرکت چینی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است که در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد. این شرکت به دلیل تولید گوشی‌های پرچم‌دار با قیمت‌های مقرون به صرفه شناخته شده است. OnePlus همچنین طیف وسیعی از لوازم جانبی از جمله هدفون، شارژر و قاب را می‌فروشد.

OnePlus یک شرکت محبوب در بین علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند است. این شرکت به دلیل تولید گوشی‌های باکیفیت با قیمت‌های مقرون به صرفه شناخته شده است. OnePlus 10 Pro جدیدترین گوشی این شرکت است و نقدهای مثبتی را از منتقدان دریافت کرده است. انتظار رفته وان پلاس برای سال ۲۰۲۴ محصولات مختلفی را تدارک بیند که در نوع خود قابل توجه بوده و نظر هر فردی را جلب می‌کند.
مشخص نیست در چه تاریخی این گوشی جدید معرفی و عرضه خواهد شد و احتمالا باید شاهد رونمایی مدل‌های بیشتری باشیم که هر یک ویژگی‌های خاص خود را ارائه می‌دهند. این شرکت در تلاش بوده سبد محصول خود را با گزینه‌های متنوع و جذابی همراه سازد.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا