اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت امنیتی ماه ژوئن برای تبلت Galaxy Tab Active 3

در اوایل این ماه، تبلت Galaxy Tab Active 3 به‌روزرسانی امنیتی ژوئن ۲۰۲۳ را دریافت کرد. در واقع، این اولین محصول سامسونگ بود که جدیدترین بروزرسانی امنیتی را دریافت کرد.

این آپدیت در بازار آمریکای لاتین منتشر شد و اکنون بروزرسانی به بازار امریکای شمالی لیست.  آخرین آپدیت نرم افزاری برای Galaxy Tab Active 3 با نسخه نرم افزاری T577UVLS5EWE2 ارائه می‌شود. این آپدیت برای نسخه LTE تبلت در کانادا در دسترس است.

نرم افزار جدید در حال حاضر از طریق شبکه‌های بل، چتر، فیدو، راجرز و ویدئوترون کانادا موجود است. این آپدیت امنیتی ژوئن ۲۰۲۳ را دربرگرفته که بیش از ۶۰ نقص امنیتی موجود در دستگاه‌های Galaxy را برطرف می‌کند. هیچ ویژگی جدیدی به تبلت جان سخت سامسونگ اضافه نمی‌کند.

اگر نسخه LTE تبلت Galaxy Tab Active 3 را کانادا دارید، اکنون می‌توانید آپدیت جدید را بررسی کنید. در واقع این کار را با رفتن به تنظیمات »آپدیت نرم افزاری و ضربه زدن روی دانلود و نصب انجام دهید.

تبلت Galaxy Tab Active 3 و دریافت آپدیت جدید

سامسونگ Galaxy Tab Active 3 را در اواخر سال ۲۰۲۰ با اندروید ۱۰ عرضه کرد. آپدیت اندروید ۱۱ را در اوایل سال ۲۰۲۱ و آپدیت اندروید ۱۲ را در اواخر سال ۲۰۲۱ دریافت کرد. این تبلت مقاوم اواخر سال گذشته به سیستم عامل اندروید ۱۳ رسید. متاسفانه دستگاه قرار نیست دیگر آپدیتی دریافت کند.

در اخباری مرتبط سامسونگ درصدد است تا اواخر ماه جولای از گوشی گلکسی Z Flip 5 تاشو خود در کنار مدل زد فولد ۵ رونمایی کند. این گوشی هوشمند دارای مشخصات سطح بالا و ویژگی‌های جذابی خواهد بود.

نقطه عطف گلکسی Z Flip 5، نمایشگر بیرونی بزرگ آن نسبت به نسل قبل بوده که از ۱.۹ اینچ به ۳.۴ اینچ رسید. البته این سایز نسبت به نمایشگر بیرونی موتورولا ریزر اولترا با سایز ۳.۶ کمتر است. به هر حال باتوجه به نسل قبلی که سایز نمایشگر بیرونی کوچکی داشت، یک پیشرفت قابل توجه و جذاب تلقی می‌شود.

به تازگی سایت MySmartPrice که همیشه در انتشار رندرها بسیار فعال است، تصویر رندر رسمی تبلیغاتی این گوشی فلیپ را منتشر کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا