اخبار تکنولوژی

نمایشگر AOC با نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز معرفی شد

آ او سی به تازگی یک مانیتور گیمینگ کاملاً جدید را در بازار چین معرفی کرده است. جدیدترین محصول نمایشگر AOC مدل CU34G3X بوده که یک مانیتور گیمینگ خمیده است. این دستگاه برخی از مشخصات و ویژگی‌های قابل توجه داشته تا تجربه کاربری خوبی رقم زند.

CU34G3X جدید این شرکت جانشین CU34G2X شده که دو سال پیش عرضه شد. همانطور که از نام آن پیداست، این مانیتور دارای یک صفحه نمایش بلند ۳۴ اینچی VA بوده که رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز را ارائه می‌دهد. علیرغم این‌که پنل VA است، دارای نسبت کنتراست بالای ۴۰۰۰:۱، زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه و فناوری FreeSync AMD هم است.

صفحه نمایش با پنل ۱۵۰۰R خمیده و نسبت تصویر ۲۱:۹ عریض ارائه می‌شود. اوایل این ماه، برند حتی یک مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی دیگر با نرخ رفرش ۱۸۰ هرتز معرفی کرده بود. این مانیتور گیمینگ همچنین دارای کالیبراسیون رنگ کارخانه‌ای بوده و پوشش ۹۳ درصد sRGB و ۰۰ درصد طیف رنگی DCI-P3 را با حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت رقم می‌زند.

نمایشگر AOC مدل CU34G3X بزرگ و پروضوح

AOC ادعا کرده که کارخانه این مدل را با انحرافات دلتا E کمتر از ۲ در رابطه با وسعت sRGB کالیبره می‌کند. این بدان معنی است که برنامه‌هایی برای حجم کاری خلاقانه خاص خارج از گیمینگ دارد. برای اتصال، یک جفت پورت DisplayPort 1.4 و HDMI 2.0 به همراه پایه‌های VESA  با ابعاد ۱۰۰در ۱۰۰ میلی‌متری ارائه می‌دهد.

AOC در حال حاضر تنها مانیتور گیمینگ خمیده CU34G3X را در چین عرضه کرده است. قیمت آن ۲۹۹۹ یوان بوده که تقریباً ۴۱۱ دلار است. متأسفانه، این شرکت هنوز تأیید نکرده که آیا این مانیتور به صورت جهانی عرضه خواهد شد یا خیر. اگرچه، این احتمال وجود دارد برند گیمینگ آن AGON این مدل را برای بازار خارج از چین عرضه کند.

برای کسب جزئیات تکمیلی باید به سایت این شرکت مراجعه کرد. برندی که تلاش کرده محصولات باکیفیت و حرفه‌ای را در اختیار علاقمندان و گیمرها قرار دهد. مشخص نیست بزودی مدل جدید دیگری رونمایی خواهد شد یا خیر.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا