ریپورتاژ آگهی

درآمد میلیاری با احداث باغ مدرن در اراک

درآمد میلیاری با احداث باغ مدرن در اراک

اراکی­های عزیز تا به حال به کشاورزی و باغداری به عنوان یک شغل پول ساز فکر کرده اید؟ آیا می‌دانید شهر اراک دارای چه فرصت­های بزرگ سرمایه گذاری در زمینه‌ی تولید محصولات کشاورزی است؟

اراک با داشتن متوسط بارندگی سالانه بیشتر از ۳۰۰ میلیمتر به لحاظ اقلیم شناسی در دسته شهرهای نیمه خشک کشور قرار می­گیرد اما قرار گیری تالاب میقان توانسته تاثیر بسیاری در آب و هوای اراک بگذارد و این شهر را برای تولید تجاری بسیاری از محصولات زراعی و باغی تبدیل به یک شهر مناسب کرده است.

با توجه به فرصت خدادادی که در این شهر فراهم شده چرا نباید به کشاورزی به عنوان یک شغل پولساز فکر کرد؟ اما در اینجا لازم است بدانید هر نوع کشاورزی و تولید هر نوع محصول زراعی و باغی نمی‌تواند شما را به آرزوی داشتن یک شغل پولساز برساند پس با ما باشید تا به شما بیاموزیم چگونه می­توانید در اراک با اقدام به شغل کشاورزی و خصوصا باغداری به درآمد میلیاردی برسید.

کسب درآمد میلیاردی با احداث باغ در اراک:

اولین شرط در راه رسیدن به درآمد بالا از شغل باغداری کاهش هزینه­های سالیانه است، جالب است بدانید کشاورزی به شیوه‌ی سنتی شاید در ظاهر هزینه ای نداشته باشد اما در باطن خود تنها هزینه و خسارت است، هزینه­ها و خسارت­هایی که در بیشتر موارد حتی به چشم نمی­آید، به عنوان مثال در کشاورزی سنتی باغ را با ارقام محلی احداث می­کنند که بازدهی آنها در واحد هکتار بسیار پایین است.

در شرایطی که شما می­توانید حداکثر راندمان را از سطح زیر کشت خود داشته باشید چرا با خرید نهال کم بارده سرمایه‌ی خود را باید تلف کنید؟ یا نمونه‌ی دیگری از اتلاف سرمایه شیوه‌های غلط آبیاری و یا کنترل آفات است، در باغداری سنتی آبیاری و سم پاشی به صورت از پیش تعیین شده و بدون داشتن برنامه زمان بندی منظم و یا حتی نیاز سنجی انجام می‌شود که این نیز باعث اتلاف سرمایه باغدار است، موارد این چنینی در تاسیس باغ به شیوه‌ی سنتی زیاد است که همگی باعث بالا رفتن هزینه­ها می‌شود.

در نقطه‌ی مقابل باغداری سنتی باغداری به شیوه‌ی مدرن قرار دارد که هیچ هزینه ای بدون نیاز سنجی انجام نشده و از طرفی زمان، سرمایه و زمین مورد استفاده را با کاشت ارقام کم بازده و دیر بازده تلف نمی­کنند.

فرصت­های باغداری و ارقام میوه ای که با کاشت آن در اراک می­توانید به درآمد میلیاردی برسید:

در اراک به صورت سنتی کاشت انواع درختان میوه مانند گردو، بادام، انار، هلو و پسته توانسته بازدهی خوبی داشته باشد، به عنوان مثال خرید نهال گردو در اراک ( https://bartarnahal.ir/arak-walnut-seedlings ) به منظور تاسیس باغ به ویژه در سال­های اخیر رواج پیدا کرده است، در صورتی که بخواهید طبق آزمون و خطایی که در گذشته انجام شده عمل کنید و انواع درختان میوه ای که می­دانید بازدهی خوبی دارند بکارید می­توانید با خرید ارقام تجاری از همین انواع درختان میوه و با احداث باغ مدرن با آنها به درآمد میلیاردی برسید.

امروزه در نهالستانهای معتبر در کشور برای انواع درختان میوه ای که شما قصد کاشت آنها را داشته باشید ارقامی تولید می­شوند که باردهی بالایی در واحد هکتار دارند، از گذشته این موضوع در افکار جا افتاده که ارقام تجاری حساس هستند و زود آفت می‌­زنند، این طرز فکر درست است اما تا زمانی که روی پایه‌ی مقاوم پیوند نخورده باشند، در نهالستان­های معتبر مناسب­ترین و مقاوم­ترین پایه را برای پیوند زدن ارقام تجاری در نظر می­گیرند.

ارقام تجاری انواع درختان میوه که با کاشت آن در اراک می‌توانید به درآمد میلیاردی برسید:

در مورد انواع درختان میوه ای که از قدیم در این شهر کاشته می­شده است می­توان ارقام زیر را پیشنهاد داد:

  • گردو: انواع تیپهای معتدله و سردسیری ژنوتیپ پالیز و زنوتیپ برتر
  • پسته: فندقی، اکبری، کله قوچی
  • بادام: آذر خوشه ای
  • انگور: انگور مویز ترکمن، انگور بیدانه قرمز، انگور لعل
  • انار:انار پایه کوتاه، گرین گلوپ، انار فردوس
  • هلو: سفید و قرمز، هلو زعفرانی، هلو انجیری مالکی

بهتر است بدانید انواع درختان میوه‌ی دیگری نیز هستند که با کاشت آنها به صورت تجاری و در غالب باغ مدرن می­توانید درآمد بالایی کسب کنید، انواع درختان میوه ای مانند سیب، گلابی، به، انواع درختان میوه‌ی هسته دار مانند نهال گیلاس، آلبالو، آلو و بسیاری انواع درختان میوه‌ی معتدله ای که نیاز سرمایی آنها در منطقه‌ی مورد نظر شما تامین شود، در مورد انواع درختان میوه ای که قابل کاشت در اراک باشند و بازدهی خوبی داشته باشند و همینطور در مورد انواع ارقام این درختان میوه بحث بسیار است و در غالب این نوشتار نمی­گنجد.

برای اینکه بدانید با تاسیس باغ مدرن با چه انواع و ارقام درختان میوه می­توانید به درآمد بالا دست پیدا کنید توصیه‌ی ما به شما این است که با مراجعه به وبسایت نهالستان­های معروف و پر فروش کشور که قادر به تولید و فروش انواع ارقام درختان میوه هستند مانند برتر نهال (www.bartarnahal.ir) مراجعه کرده و اطلاعات کامل را با مطالعه‌ی اطلاعات مندرج در وبسایت به دست آورید، شما حتی می­توانید با مشاوران آنها در تماس مستقیم بوده و راهنماییهای لازم را از ایشان بخواهید.

خرید نهال مناسب در اراک:

برای خرید نهال مناسب و احداث باغ مدرن در اراک اولین راه پیشنهادی مراجعه به نهالستان در اراک و خرید از آن نهالستان است، دقت داشته باشید که خرید خود را از هر نهالستانی که ممکن است حتی مجوز هم نداشته باشند نباید انجام دهید، خرید نهال و احداث باغ مدرن بسیار پیچیده­تر از خرید نهال از هر مرجعی و احداث باغ است.

احداث باغ مدرن نیاز به پیش زمینه­ها و اقداماتی دارد که باید قبل از کاشت رعایت شود و برای انجام دقیق همه‌ی آنها شما قطعا نیاز به شماوره گرفتن خواهید داشت، در نهالستان‌های معروف علاوه بر اینکه دست شما در انتخاب ارقام باز است و خیال شما از بابت سلامت نهال راحت است، گروه مشاورینی وجود دارند که می­توانند شما را به صورت رایگان در مسیر احداث باغ مدرن راهنمایی کنند.

کافی است با ایشان در تماس باشید و از آنها بخواهید که شما را در تاسیس باغ مدرن در اراک راهنمایی کنند، شما با خیال راحت می‌توانید حتی انتخاب نوع درخت میوه و رقم مناسب تجاری را بر عهده‌ی ایشان قرار دهید، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسهای زیر تماس برقرار کنید.

شماره‌های تماس:

۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۳

۰۹۱۴۱۸۳۲۳۹۳

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا