ریپورتاژ آگهی

چگونه مراقب ال سی دی آیفون ۱۱ پرو مکس باشیم؟

خراب شدن و بروز ایراد در ال سی دی آیفون ۱۱ پرو مکس می تواند یک مصیبت بزرگ باشد یا نباشد! دغدغه کاربران اپل برای تعمیرات آیفون در سال‌هایگذشته به حدی رسیده که حاضرند کمی پول بیشتر بپردازند اما دوباره موبایل خود را مانند روز اول در اختیار داشته باشند. عدم وجود خدمات تعمیرات آیفون با کیفیت بالا باعث شده تا نگرانی ها از این بابت به حداکثر برسد. هر تعمیری ایرادهای بعدی را پشت سر خود دارد و هر تعمیرکاری نیز مدعی ارائه بهترین خدمات تعمیرات موبایل است. حتی عدم در دسترس بودن قطعات آیفون ۱۱ پرو مکس را نیز باید به جمع دغدغه های کاربران اضافه کنیم.

با وجود همه این موارد لازم دانستیم تا نکات مهمی را درباره شرایط نگهداری و مراقبت از ال سی دی آیفون ۱۱ پرو مکس ارائه نماییم. همچنین قصد داریم شما را با مرکزی آشنا کنیم که می توانید هم قطعات آیفون ۱۱ پرو مکس را به صورت اورجینال و اصلی و همراه با گارانتی های لازم از آن تهیه کنید و هم در صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض ال سی دی آیفون ۱۱ پرو مکس از خدمات ایده آل آنها بهره مند گردید.

چگونه مراقب ال سی دی آیفون 11 پرو مکس باشیم؟

ویژگی های ال سی دی آیفون ۱۱ پرو مکس

صحبت کردن درباره قطعات بسیار عالی و با کیفیت ی مانند ال سی دی آیفون ۱۱ پرو مکس خیلی شیرین است. بازگو کردن ویژگی های بسیار عالی که در این صفحه نمایش وجود دارد، حتی خود ما را نیز در یک رویا فرو می برد. اپل در تولید صفحه نمایش های پرچم داران خود در این سال ها سنگ تمام گذاشته و همه چیز را در بهترین شرایط قرار داده است. درباره ال سی دی آیفون ۱۱ پرو مکس نیز همین امر صادق است.

صفحه نمایش آیفون ۱۱ پرو مکس را می توانید در اندازه بزرگ ۶.۵ اینچی در اختیار داشته باشید. این صفحه نمایش از نوع لمسی خازنی بوده و با استفاده از فناوری Super Retina XDR OLED ساخته و تولید شده است. داشتن وضوح تصویر ۱۲۴۲ در ۲۶۸۸ در کنار تراکم پیکسلی ۴۵۸ پیکسل در هر اینچ مربع باعث شده تا کاربر بالاترین وضوح تصویر را روی آن شاهد باشد. این کیفیت بالا را تا زمان تولید این موبایل در هیچ صفحه نمایش دیگری نمی توانید پیدا کنید.

وجود استاندارد IP68 روی این موبایل نیز مانعی برای ورود اصلی ترین دلیل خرابی های ال سی دی آیفون یعنی گرد و غبار و آب به قسمت های داخلی آن است. همچنین در این صفحه نمایش می‌توانید حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیتی را نیز در اختیار داشته باشید. فناوری های محبوب اپل یعنی Dobly Vision، True tone  و HDR10 نیز این صفحه نمایش قرار داده شده اند.

 

اهمیت ال سی دی در میان قطعات آیفون ۱۱ پرو مکس

ال سی دی یکی از مهم ترین قطعات آیفون است. در درجه اول اهمیت این قطعه از آن جا نشات می گیرد که راه ارتباطی کاربر با گوشی و فناوری‌های موجود در آن است. از این رو اگر ال سی دی کیفیت پایینی داشته باشد، سایر قطعات نیز حتی در صورت با کیفیت بودن نمی توانند کارایی لازم را ارائه نمایند. از این گذشته در هنگام خرید موبایل نیز ال سی دی تبدیل به یک قطعه مهم برای مقایسه انواع موبایل ها می شود. اپل نیز که به این موضوع کاملا واقف است، بهترین ها را برای تولید ال سی دی موبایل های خود در نظر می گیرد که ال سی دی آیفون ۱۱ پرو مکس یک نمونه از آنها است.

اهمیت ال سی دی در تعمیرات آیفون

تعمیرات آیفون با چالش های بسیار زیادی همراه است. از عدم دسترسی به قطعات اورجینال و اصلی گرفته تا بالا بودن قیمت برخی از قطعات آیفون ۱۱ پرو مکس نگرانی هایی را برای کاربران به وجود آورده است. جدای از این تعمیرات آیفون در بخش ال سی دی باز هم حساس تر شده و لازم است تا تعمیرکار با دقت بالا و دسترسی به ابزارهای مدرن امروزی برای این خدمات اقدام نماید. در غیر این صورت همیشه یک جای کار می لنگد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پیش نیازهای اصلی و همچنین اطلاع از تجهیزات مدرن مورد استفاده برای تعمیرات آیفون در بخش ال سی دی می توانید سری به سایت شرکت موبایل سلام بزنید.

 

راه‌های جلوگیری از بروز ایراد در ال سی دی آیفون ۱۱ پرو مکس

برای اینکه بتوانید ال سی دی آیفون ۱۱ پرو مکس را مانند روز اول در اختیار داشته و کمتر نیاز به خدمات تعمیرات آیفون پیدا کنید، لازم است تا تمهیداتی را در نظر بگیرید. مهم ترین تمهیدات لازم برای این امر به شرح زیر هستند:

  • در درجه اول اصلاح شرایط استفاده از موبایل می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. با استفاده بهینه کمتر با ایراداتی مانند شکستن ال سی دی آیفون ۱۱ پرو مکس روبرو خواهید شد.
  • استفاده از قابل محافظ ضربه کیر با کیفیت مناسب یکی دیگر از تمهیدات لازم است.
  • گلس محافظ روی ال سی دی را نیز نباید فراموش کنید.
  • سعی کنید در محل هایی که آب زیادی دور و بر شما است، کمتر از موبایل خود استفاده کنید.

 

تعمیر، تعویض و خرید ال سی دی آیفون ۱۱ پرو مکس در موبایل سلام

قطعات آیفون ۱۱ پرو مکس اورجینال و اصلی را می توانید از فروشگاه اینترنتی موبایل سلام تهیه کنید. این مرکز با دسترسی مستقیم به این قطعات آنها را با قیمت های منصفانه ورقابتی در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می توانید از خدمات آنها برای تعمیرات آیفون خود نیز استفاده کرده و با این ترفند با یک تیر دو نشان بزنید. ارائه خدمات توسط حرفه ای ترین تعمیرکاران موبایل راه حلی است تا شما دیگر دغدغه های قدیمی را برای تعمیر و تعویض ال سی دی آیفون ۱۱ پرو مکس از یا برده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. لازم به ذکر است که تمام خدمات این مرکز چه در بخش فروش قطعات آیفون ۱۱ پرو مکس و چه در بخش تعمیرات به صورت اینترنتی و آنلاین قابل دسترس است و نیازی به حضور در نمایندگی موبایل سلام را نیز نخواهید داشت.

نمایش بیشتر

‫۵ دیدگاه ها

  1. من برای تعویض ال سی دی آیفون ۱۱ پرو مکس به موبایل سلام مراجعه کردم .
    از خدمات وکیفیت بالای این مجموعه بسیار سپاسگذارم .
    این مجموعه به دلیل وارد کننده قطعات اورجینال آیفون گزینه بسیار مناسبی برای خدمات تعمیرات آیفون می باشد .

  2. من برای تعویض ال سی دی آیفون ۱۱ پرو مکس خود به موبایل سلام مراجعه کردم و کاملا از کیفیت انجام خدمات آن نهایت رضایت را داشتم . ممنونم از موبایل سلام

  3. برای تعویض ال سی دی آیفون ۱۱ پرو مکس خود دنبال مرکز معتبر بودم که یکی از دوستانم به من موبایل سلام رو پیشنهاد داد ومراجعه کردم و من کاملا از خدمات مجموعه موبایل سلام راضی بودم .

  4. ال سی دی ایفون ۱۱ پرو مکس خیلی گرونه واقعا جنس ایرانیش نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ولی دمه موبایل سلام گرم خدایی جنسشو خوب و روکاری یه

  5. به نظر من برای تعویض قطعات آیفون نمیشه به هرجایی مراجعه کنیم و به دست هر کسی بسپاریم .
    باید در جای مطمئن تعویض انجام شود . من به شخصه برای تعویض ال سی دی آیفون ۱۱ پرو مکس خود به مجموعه موبایل سلام مراجعه کردم و کاملا از خدمات این مجموعه راضی بودم و یک مرکز معتبر و متخصص در زمینه خدمات تعمیرات آیفون هست .
    من به همه ی شما عزیزان مجموعه موبایل سلام رو پیشنهاد می کنم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا