اخبار تکنولوژی

گوشی GT Neo 5 ریلمی با نام ریلمی GT 3 راهی بازار جهانی می شود

شرکت ریلمی قصد دارد گوشی GT Neo 5 را در تاریخ ۹ فوریه با ویژگی‌های جذاب چون شارژ سریع ۲۴۰ واتی، حسگر IR و نوار LED معرفی خواهد کرد. حال به نظر رسیده بزودی باید شاهد عرضه آن در بازار جهانی با نام ریلمی GT 3 باشیم.

 GT Neo 5 در واقع می‌تواند با عنوان Realme GT 3 در سطح بین المللی عرضه شود. OnLeaks اخیراً تصویر باکس خرده فروشی Realme GT 3 را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۲۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

این ممکن است نشان دهد که GT 3 به Realme GT Neo 5 برای بازار جهانی تغییر نام دهد. با این حال، این فقط یک پیش بینی بوده و کمپانی هنوز جزئیاتی در مورد این موضوع فاش نکرد.

ریلمی GT 3 پرچمداری خوش قیمت

ریلمی GT 3 جانشین GT 2 سال گذشته خواهد شد. اگر این دستگاه واقعاً یک GT Neo 5 تغییر یافته باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح بالای ۲۷۷۲×۱۲۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز داشته باشد.

این دستگاه دارای ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت رم UFS 4.0 هم خواهد بود. در بخش پردازشی، ممکن است از تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 1+ قدرت گیرد. برای دوربین، دستگاه ممکن است یک سیستم دوربین سه گانه در عقب با محوریت دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی داشته باشد. همچنین باید به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم پرداخت.

طراحی GT 3 نیز احتمالا مانند طراحی GT Neo 5 باشد. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برند ریلمی چه برنامه‌ای برای محصول آینده خود دارد و احتمال داشته پرچمداران بیشتری توسط این شرکت عرضه شوند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا