اخبار تکنولوژی

سری اپل آیفون ۱۶ پرو احتمالا نمایشگر دارای حفره دارد

انتظار می‌رود اپل سال آینده چهار مدل آیفون به نام‌های آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پلاس، آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس را عرضه کند. از ماه گذشته، حداقل سه افشای اطلاعات در مورد سری اپل آیفون ۱۶ پرو داشته‌ایم که جزئیات مربوط به پردازنده، نمایشگر و دوربین این دستگاه‌ها را فاش می‌کند.

اکنون، یک افشا دیگر داریم، و این مورد، حفره  دوربین‌های جلو و سخت‌افزار Face ID در آیفون ۱۶ و همچنین مدل‌های آیفون ۱۷ است. طبق پستی از MajinBuOfficial@ در X (که قبلاً با نام توییتر شناخته می شد)، اپل در حال آزمایش آیفون ۱۶ پرو با صفحه نمایش حفره‌دار است که جایگزین جزیره دینامیک موجود در تلفن‌های هوشمند سری آیفون ۱۵ می‌شود، ویژگی که این شرکت با آن معرفی کرد.

سری آیفون ۱۴ با این حال، اطلاعات دهنده ادعا می‌کند که اپل تصمیم نهایی در مورد استفاده از صفحه نمایش حفره‌دار در آیفون ۱۶ پرو را نگرفته است. این افشا نشان می‌دهد که اگرچه اپل در حال آزمایش نمایشگری با حفره وسط در آیفون ۱۶ پرو است، اما به احتمال زیاد تنها با آیفون ۱۷ شاهد چنین صفحه نمایشی خواهیم بود.

سری اپل آیفون ۱۶ پرو با نمایشگری دارای طراحی متفاوت

این بدان معناست که آیفون ۱۶ پرو ممکن بوده همچنان از یک صفحه نمایش استفاده کند. همانطور که در تصویر قابل مشاهده است، بریدگی بزرگ‌تر از آنچه در گوشی‌های اندرویدی می‌بینید به نظر می‌رسد که به احتمال زیاد می‌تواند به این دلیل باشد که علاوه بر دوربین، دارای سخت افزار Face ID نیز است.

آیفون ۱۶ یک گوشی هوشمند آینده است که توسط اپل طراحی و تولید خواهد شد. این جانشین آیفون ۱۵ است و انتظار می رود در سپتامبر ۲۰۲۳ معرفی شود. بر اساس شایعات، آیفون ۱۶ تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت. این شامل یک صفحه نمایش بزرگتر، دوربین های بهبود یافته و یک پردازنده جدید است.

آیفون ۱۶ یکی از مورد انتظارترین گوشی های هوشمند سال آینده است. این گوشی تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت و می تواند یک گزینه محبوب برای کاربرانی باشد که به دنبال یک گوشی هوشمند جدید و پیشرفته هستند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا اپل بزودی محصول جدید خود را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا