اخبار تکنولوژی

گوشی رد مجیک ۹ پرو یک محصول گیمینگ حرفه ای

سری رد مجیک ۹ پرو نوبیا رسماً در تاریخ ۲۳ نوامبر رونمایی خواهد شد. این شرکت به طور پیوسته تیزرهایی را منتشر می‌کند و به تدریج ویژگی‌های تلفن هوشمند را آشکار می‌کند.

در یک توسعه جدید، Red Magic تأیید کرده که ۹ پرو با یک تراشه گیمینگ خود توسعه یافته، Red Core R2 Pro عرضه خواهد شد. طبق Red Magic، چیپ سفارشی با ارائه کنترل‌های قابل تنظیم، جلوه‌های لرزش، جلوه‌های صوتی، جلوه‌های نوری و الگوریتم‌های تشخیص صحنه هوشمند، تجربه گیمینگ را بهبود می‌بخشد.

تیزرهای قبلی پیشتر توانایی سخت افزاری سری رد مجیک ۹ پرو را روشن کرده بودند. این گوشی‌های هوشمند از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برند. مطابق با هویت گوشی گیمینگ خود، ۹ پرو همچنین دارای چراغ‌های RGB، اولین جلوه نورپردازی فن RGB سفارشی در صنعت و کلیدهای شانه بازی RGB جدید برای کنترل بهتر است.

این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. برای اپتیک، انتظار می‌رود ۹ پرو دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی GN5 OIS و ۵۰ مگاپیکسلی JN1 به همراه دوربین زیر نمایشگر در جلو باشد. تامین انرژی سری Red Magic 9 Pro یک باتری قابل توجه ۶۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود جزئیات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند در آستانه معرفی آن منتشر شود. در دیگر خبرها شرکت نوبیا برنامه‌ریزی کرده تا گوشی ردمجیک ۹ پرو را در روز ۲۳ نوامبر معرفی کند. این تقریبا یک ماه زودتر از نسخه قبلی یعنی RedMagic 8 Pro است.

رد مجیک ۹ پرو توانمندتر از همیشه

انتظارات پیرامون Red Magic 9 pro با مدل اخیر NX769J در آرشیو Geekbench تایید شد. نتایج نشان می‌دهد که امتیازات Geekbench 6.1.0 در طول زمان کمی بیشتر شده و امتیاز چند هسته‌ای از ۶۷۰۴ به ۷۲۱۴ افزایش یافت. امتیاز تک هسته‌ای نیز اندکی بهبود یافته و این می‌تواند به دلیل بهبود بهینه سازی باشد. به طور کلی، امتیازات برای اولین دستگاه گیمینگ مجهز به جدیدترین اسنپدراگون ۸ نسل ۳ امیدوارکننده به نظر می‌رسد و این دستگاه احتمالاً یک بار دیگر سقف عملکرد گیمینگ را بازتعریف خواهد کرد.

در مورد اسنپدراگون ۸ نسل ۳، باید بگوییم که از پیکربندی «۱+۵+۲» با یک Cortex-X4 با فرکانس ۳.۳۰ گیگاهرتز، پنج هسته Cortex-A720 و دو هسته Cortex-A520 تشکیل شده است. سه هسته از پنج هسته میانی (Cortex-A720) با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز و باقی در ۳.۰۰ گیگاهرتز کار می‌کنند. دو هسته کارآمد آخر (Cortex-A520) با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز همراه هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا