اخبار تکنولوژی

آشکار شدن مشخصات گوشی آنر X50i+

ماه گذشته، آنر از گوشی هوشمند Play 8T با چیپست Dimensity 6080 رونمایی کرد. گزارش اخیر نشان داده که این برند در حال آماده شدن برای گوشی هوشمند آنر X50 GT مجهز به نمایشگر OLED و چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ است. در حالی که هنوز هیچ تایید رسمی در مورد وجود آن وجود ندارد، به تازگی پوستری تبلیغاتی از گوشی آنر X50i+ این برند چینی منتشر شد.

در پوستر، Honor X50i+ را می‌توان دید که یک ماژول دوربین عقب منحصربه‌فرد دارد که دو دوربین و یک فلاش LED را در خود جای داد. لبه‌های گوشی صاف بوده و انتظار می‌رود در رنگ‌های آبی و صورتی عرضه شود. از آنجایی که قسمت جلو دستگاه هنوز فاش نشده، مشخص نیست که آیا دارای حفره دوربین سلفی است یا صفحه نمایش ناچ دارد. به نظر رسیده این دستگاه به اسکنر اثر انگشت جانبی هم تجهیز خواهد بود.

پیش بینی شده که دستگاه Honor با شماره مدل LLY-AN00 که تاییدیه پلتفرم‌های چینی مانند ۳C و TENAA را دریافت کرده، می‌تواند Honor X50i+ آینده باشد. طبق لیست تنا، X50i+ دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LCD  با وضوح FHD+ بوده و نرخ نوسازی ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز دارد. این دستگاه از یک تراشه نامشخص با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز قدرت گرفته، چیپی که از شبکه ۵G پشتیبانی دارد.

گوشی آنر X50i+در نزدیکی

X50i در چندین گزینه رم از جمله ۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت به همراه ظرفیت ذخیره‌سازی مختلف مانند ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت عرضه خواهد شد. خبری از پشتیبانی حافظه خارجی نیست و نمی‌توان به جز حافظه داخلی تعیین شده، به سراغ حافظه دیگری رفت.

آنر X50i+ دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۳۵ واتی بوده و به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در کنار دوربین عقب اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل و دوربین ثانویه عمق ۲ مگاپیکسل مجهز است.  گفته می‌شود این گوشی برای پیش‌فروش در چین در دسترس بوده و انتظار می‌رود در ۱۰ نوامبر، روزی برای جشنواره خرید Double Eleven (11 نوامبر) چین به‌صورت رسمی عرضه شود.

آنر از برندهای مطرح چینی بوده که هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. سال جاری نیز چندین مدل را ارائه کرده که دارای طراحی و سخت افزار قابل توجهی بودند. برای کسب جزئیات بیشتر باید تا زمان عرضه منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا