اخبار

وبکم Brio 100 لاجیتک معرفی شد

لاجیتک اخیرا وبکم Brio 100 را در بازارهای بین المللی معرفی کرده است. این مدل با وضوح ۱۰۸۰P و فناوری RightLight برای تماس‌های ویدیویی ۵۰ درصد روشن‌تر، توجه‌ها را به خود جلب کرده است. اما نکته اینجاست: به نظر می رسد که این مدل همان Brio 90 چین است، فقط با نامی متفاوت.

وب‌سایت چین لاجیتک نشان می‌دهد که Brio 90 دارای مشخصات کلیدی Brio 100 است که باید به وضوح Full HDیا ۱۰۸۰p و افزایش روشنایی RightLight اشاره کرد. بریو ۹۰ نیز در سه رنگ سفید مرواریدی، صورتی رز و مشکی گرافیتی عرضه می‌شود. با این حال هنوز قیمت هر دو مدل مشخص نیست.

از نظر ابعاد و وزن، این دو مدل یکسان هستند. ارتفاع آنها ۳۱.۹۱ میلی‌متر، عرض ۷۲.۹۱ میلی‌متر و عمق آن ۶۶.۶۴ میلی‌متر است و تنها ۷۵ گرم وزن دارند. هر کدام دارای یک کابل ۱.۵ متری برای قرارگیری آسان هستند. شباهت‌های چشمگیر بین Brio 100 و Brio 90 سوالاتی را در مورد استراتژی بازاریابی لاجیتک ایجاد می‌کند. آیا آنها صرفاً یک محصول را برای بازارهای جغرافیایی مختلف تغییر نام می‌دهند یا هنوز تفاوت‌های ظریفی وجود دارد که اعلام نشده است؟

وبکم Brio 100 لاجیتک از راه رسید

برای مصرف کنندگان، نکته اصلی این است که به نظر می‌رسد این دو وب کم ویژگی‌های یکسانی را ارائه می‌دهند. از آنجایی که جامعه فناوری منتظر جزئیات بیشتر از جمله قیمت است، یک چیز واضح وجود دارد، چه بخواهید یک Brio 100 (فهرست آمازون ایالات متحده) یا یک Brio 90 (Amazon) خریداری کنید، احتمالاً عملکرد مشابهی خواهید داشت.

لاجیتک از برندهای موفق تولیدکننده لوازم جانبی کامپیوتر بوده که توانسته نامی بزرگ را برای خود به وجود آورد. لاجیتک (Logitech) یک شرکت سوئیسی-آمریکایی است که در زمینه طراحی و تولید لوازم جانبی رایانه، مانند صفحه‌کلید، موشواره، هدست، وب‌کم و دستهٔ بازی فعالیت می‌کند. همچنین این شرکت بلندگوها و ابزارهای صوتی وایرلس و هدفون نیز برای تلفن همراه، رایانه، ام‌پی‌تری پلیر و دستگاه‌های پخش خانگی می‌سازد.

لاجیتک در سال ۱۹۸۱ توسط مینی لینگ-چن و پیتر بیلیون در سوییس تأسیس شد. این شرکت در ابتدا بر روی ساخت تجهیزات کامپیوتری برای بازارهای تجاری تمرکز داشت، اما در سال‌های اخیر به سمت بازار مصرف‌کنندگان نیز گسترش یافته است. لاجیتک یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم جانبی رایانه در جهان است و محصولات آن در بیش از ۱۲۰ کشور جهان به فروش می‌رسد. این شرکت دارای بیش از ۱۵۰۰۰ کارمند در سراسر جهان است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا