اخبار تکنولوژی

پوستر تبلیغاتی گوشی Red Magic 8S Pro منتشر شد

Red Magic، برندی که برای گوشی‌های گیمینگ شناخته می‌شود، قصد دارد گوشی Red Magic 8S Pro را معرفی کند که تجربه‌ای از ورزش‌های الکترونیکی نسل بعدی را ارائه می‌دهد.

ردمجیک ۸S Pro با عملکرد بالا و ویژگی های چشمگیر یک گوشی خاص محسوب می‌شود.  Red Magic 8S Pro از پردازنده نسل دوم سری اسنپدراگون ۸ کوالکام برای ارائه عملکرد قدرتمند استفاده می‌کند. این پردازنده نسل جدید دارای فرکانس هسته CPU فوق العاده سریع ۳.۳۶ گیگاهرتز است. این به گونه ای طراحی شده که تجربه بازی سریع و روان‌تری را برای گیمرها فراهم کند.

علاوه بر این، اولین گوشی با رم ۲۴ گیگابایتی جهان شناخته شده که در اجرای بازی و برنامه‌ها هیچ لگی نخواهد داشت. طراحی Red Magic 8S Pro نیز خیره کننده به نظر رسیده و این دستگاه سه رنگ مختلف تیره، شفاف و نقره‌ای دارد.  با این انتخاب‌های رنگی، هر کاربر می‌تواند انتخابی متناسب با سبک خود انجام دهد. همه مدل‌ها مجهز به فن‌های دارای نور RGB، به تجربه بازی می‌افزایند و فضای فراگیرتری ایجاد می‌کنند.

گوشی Red Magic 8S Pro در نزدیکی

Red Magic 8S Pro به یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای جلسات طولانی مدت بازی مجهز شده است. علاوه بر این، از شارژ سریع سیمی ۱۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این فناوری شارژ سریع، دستگاه تنها در ۱۴ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. Red Magic ادعا می‌کند که عمر باتری آن بیش از دو روز و دو شب است و رتبه اول را در صنعت دارد. این ویژگی برای ارائه تجربه‌های طولانی مدت بازی برای علاقه‌مندان به بازی ایده آل است.

Red Magic 8S Pro یک جانور ورزشی الکترونیکی بوده که با ویژگی‌های خود برای علاقه‌مندان به بازی طراحی شده، تحت تأثیر قرار می‌گیرد. با عملکرد بالا، طراحی چشمگیر و عمر باتری طولانی، هدف آن ارائه یک تجربه بازی هیجان انگیز با موبایل است. پردازنده کوالکام سری اسنپدراگون ۸، فضای ذخیره سازی کافی، گزینه‌های طراحی چشم نواز و فناوری شارژ سریع، Red Magic 8S Pro را به یک گوشی گیمینگ درجه یک تبدیل کرد. با معرفی رسمی Red Magic 8S Pro که در تاریخ ۵ جولای برنامه‌ریزی شده، انتظار می‌رود که گیمرها شاهد تحول بزرگی باشند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا