اخبار تکنولوژی

گوشی نوبیا Z60 Fold با نمایشگر ۷.۳ اینچی در راه است

در ماه‌های اخیر شرکت‌های دیگری هم به فهرست تولیدکنندگان گوشی تاشو افزوده شدند که باید به تکنو و گوگل اشاره کرد. حال به نظر رسیده بزودی باید نوبیا ZTE را هم به لیست اضافه کرد زیرا بزودی گوشی نوبیا Z60 Fold معرفی می‌شود.

ظاهراً اولین تاشوی ZTE نوبیا Z60 فولد و شماره مدل آن NX801J خواهد بود. در سوی دیگر، گفته می‌شود که دارای صفحه نمایش ۷.۳ اینچی AMOLED تاشو است.

این دستگاه با چیپست سری ۸ کوالکام همراه شده، اگرچه دقیقاً مشخص نیست کدام یک. این دستگاه با ۱۲ گیگابایت رم برای مالتی تسکینگ روان همراه شده و دو نوع حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی خواهد داشت. گویی این گوشی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی نوبیا Z60 Fold با مشخصات پرچمدار

در حقیقت گوشی نوبیا Z60 Fold در سه ماهه چهارم سال جاری، یعنی بین اکتبر و دسامبر، در سه رنگ که هنوز مشخص نشده، وارد بازار می‌شود. این بازه زمانی انتشار فضای زیادی برای شایعات و درزهای بیشتر از این نقطه به بعد باقی می‌گذارد، پس باید منتظر ماند.

در دیگر خبرها شرکت ZTE به تازگی گوشی رده بالا نوبیا Z50 اولترا را معرفی کرده که در کنار دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، نمایشگر کم حاشیه امولد، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و برخی دیگر برای آن در نظر گرفته شد.

این تلفن هوشمند دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بوده و ابعاد دقیق آن ۱۶۳.۹ در ۷۶.۳ در ۸.۳ میلی‌متر است و وزن ۲۲۸ گرمی دارد. در سایر مشخصات باید به نمایشگر ۶.۸ اینچی امولد ۱۲۰ هرتزی با وضوح FHD+ با شدت روشنایی ۱۵۰۰ نیت و پشتیبانی ۱۰۰ درصدی طیف رنگی DCI-P3 پرداخت.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا