اخبار تکنولوژی

گوشی تکنو CL6 بزودی معرفی می شود

تکنو اخیراً از Spark 20 Pro+ و Pop 8 برای بخش‌های مختلف بازار رونمایی کرده است. اگر لیست اخیر FCC را از یک گوشی هوشمند جدید که دارای ۱۲ گیگابایت رم است باور کنیم، به نظر می‌رسد این شرکت در حال حرکت به بخش متفاوتی از بازار است. گوشی هوشمند جدید با کد مدل تکنو CL6 عرضه می‌شود و از اتصال ۴G پشتیبانی دارد.

علاوه بر این، باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۷۰ واتی دارد. این گوشی هوشمند با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. با این حال، ممکن است انواع دیگری نیز وجود داشته باشد، اما در حال حاضر فقط این مدل تایید شده است. نمودار برچسب، طراحی تکنو CL6 را روشن می‌کند که کاملاً با تکنوSpart 20 Pro+ که اخیراً عرضه شده همخوانی دارد. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند دارای یک دوربین چهارگانه عقب با فلاش LED است.

اگر بخواهیم آن را با تکنوSpark 20 Pro+ مقایسه کنیم، تغییر جزئی در طراحی عقب تکنو CL6 وجود دارد. موقعیت فلاش دوگانه ال ای دی اکنون از نظر اتصال، به نظر می‌رسد گوشی هوشمند جدید از WiFi دو بانده، بلوتوث و NFC پشتیبانی می‌کند. هنوز خیلی زود است که نام دستگاه و سایر جزئیات را به دست آوریم، ما انتظار داریم در مدت زمان آینده از طریق منابع رسمی و غیر رسمی جزئیات بیشتری ارائه شود.

تکنو CL6 در راه است

تکنو CL6

علاوه بر این، تکنوSpark 20 Pro+ با چیپست مدیاتک Helio G99 Ultimate عرضه می‌شود که تا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را همراه می‌کند. صفحه نمایش منحنی ۶.۷۸ اینچی با وضوح FHD+ و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت دارد. این گوشی هوشمند دارای دوربین عقب سه گانه، سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و فلاش LED دوگانه است. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند دارای رتبه IP53 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، همراه با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۳۳ واتی است.

این دستگاه اندروید ۱۴ داشته و در چهار رنگ مختلف موجود است: Temporal Orbits، Lunar Frost، Radiant Starstream و Magic Skin 2.0 Green. اطلاعات یبشتری در دست نبوده و باید منتظر ماند تا تکنو این محصول میان رده اما قوی خود را معرفی کند. جزئیات محدود بوده و نباید به شایعات بی‌اساس اشاره کرد.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا