اخبار تکنولوژی

گوشی ریلمی C51 بزودی معرفی خواهد شد

گوشی هوشمند آینده ، ریلمی C51، اخیراً گواهی TDRA را کسب کرد و انتظار داریم بزودی از راه برسد. این دستگاه یک عضو جدید از سری ریلمی C بوده و پیش از این نیز شاهد معرفی ریلمی C53 بودیم.

سری گوشی‌های C ریلمی دارای مشخصات میان رده و طراحی جذاب هستند. همچنین با قیمتی مناسب به فروش می‌رسند. عضو جدید که ریلمی C51 نامیده می‌شود با کسب تاییدیه در دو قدمی معرفی قرار گرفت. این گوشی پیشتر گواهی NBTC را هم دریافت کرده است. دستگاه دارای شماره مدل RMX3830  بوده و تاکنون موفق به دریافت چندین گواهی از جمله TUV Rheinland، BIS Indian، TKDN شد.

انتظار داریم Realme C51 یک دستگاه ۴G باشد و از اتصال شبکه ۲G، ۳G و ۴G بهره ببرد. گواهی TUV Rheinland آن نشان داده که باتری ۴۸۸۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی دارد. ریلمی اخیراً سری Realme 11 را در هند عرضه کرد که از دو دستگاه  Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+ تشکیل می‌شود.

ریلمی C51 بزودی از راه می رسد

در دیگر خبرها گوشی ریلمی GT 3 نسخه ۲۴۰ واتی در واقع نسخه تغییر ریبرند شده Realme GT Neo 5 بوده که تاکنون شایعاتی درباره آن منتشر شده و انتظار داریم بزودی راهی بازار جهانی شود. این گوشی هوشمند پیشتر در MWC 2023 معرفی شد اما خبری از تاریخ عرضه نبود. ما اخیراً این گوشی هوشمند را در وب سایت گواهی TDRA نیز کشف کردیم و تأیید می‌کنیم که به زودی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. اخیراً پاراس گوگلانی، افشاگر مطرح صنعت در توییتر پیرامون فروش Realme GT3 240W در بازار جهانی جزئیاتی فاش کرد.

او اشاره داشته که این گوشی اولین فروش خود را در ۱۲ ژوئن خواهد داشت. به تازگی نیز یک تصویر تبلیغاتی به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد دستگاه ۱۴ ژوئن عرضه خواهد شد. این یعنی در روزهای آینده به بازار می‌رسد. این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۲۴۰ واتی بهره برده که شارژ باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی آن تنها در ۹ دقیقه و ۳۰ ثانیه به اتمام می‌رسد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا