اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر رندری از تلفن Galaxy M15 5G

سامسونگ در حال گسترش سری گوشی‌های هوشمند محبوب خود با تلفن Galaxy M15 5G در ماه‌های آینده است. اخیراً، رندرهای لو رفته از این دستگاه به‌خاطر حسن نیت ارائه‌دهنده اطلاعات مطمئن، ایوان بلاس، به صورت آنلاین منتشر شده است. رندرها به ما نگاهی اجمالی به طراحی گوشی و گزینه‌های رنگ موجود می‌دهند.

گلکسی M15 از نظر طراحی شباهت زیادی به مدل‌های قبلی خود دارد. این دستگاه دارای سه حلقه دوربین در عقب و لبه‌های گرد برای گرفتن راحت است. در جلو، صفحه نمایش تمام صفحه با یک ناچ کوچک و حاشیه زیرین قابل توجهی دارد. رندرهای به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط افشاگر نیز گوشی را در سه رنگ نقره‌ای، آبی بری و سبز دودی به نمایش می‌گذارند.

در حالی که رندرهای فاش شده چیز دیگری در مورد گوشی هوشمند سری M آینده فاش نمی‌کنند، مدتی است که در سایت‌های صدور گواهی ظاهر شده است. بر اساس این پایگاه‌های اطلاعاتی، انتظار می‌رود گلکسی M15 یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی داشته باشد. این دستگاه دارای اندروید ۱۴ بوده و با هر دو شبکه وای فای ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز سازگاری دارد.

تلفن Galaxy M15 5G در نزدیکی رونمایی با باتری پرظرفیت

گوشی Galaxy M15 5G

علاوه بر این، شایعات حاکی از آن است که گلکسی M15 5G ممکن است یک نسخه تغییر نام تجاری از گلکسی A15 5G باشد، البته با تفاوت‌های جزئی. بنابراین، این گوشی هوشمند ممکن است دارای چیپست Dimensity 6100 Plus و صفحه نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED باشد.

سامسونگ همچنین در حال آماده شدن برای رونمایی از سامسونگ Galaxy F15 5G در ۴ مارس در هند است. این شرکت از طریق تیزرهای مختلف نکاتی را در مورد مشخصات خود منتشر کرده است، در حالی که قیمت هندی گوشی نیز در اوایل این هفته از طریق افشای اطلاعات منتشر شده است.

در مورد سامسونگ گلکسی M15 5G، انتظار داریم در هفته‌های آینده رونمایی شود. سامسونگ هر سال با مدل‌های میان رده خود توانسته نظر علاقمندان را جلب کند. این گوشی میان رده باتری پرظرفیتی داشته که از شارژ سریع هم پشتیبانی دارد. پیش بینی شده بزودی مدل‌های جدیدی را در سبد محصول این برند شاهد باشیم.

هر سال این شرکت با مدل‌های هیجان انگیز خود توانسته نظر علاقمندان را جلب سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا