اخبار تکنولوژی

اچ ام دی ۹ گوشی جدید در دست ساخت دارد

۹ گوشی هوشمند جدید اچ ام دی در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است. در ابتدا دو گوشی با برند HMD ظاهر شدند. اکنون ۹ مدل دیگر فاش شده است که نشان می‌دهد این برند در مجموع روی ۱۱ محصول کار می‌کند. اگرچه مشخصات دقیق گوشی‌های هوشمند مشخص نیست، اما ظاهر آنها در پایگاه داده IMEI وجود محصولات را تایید می‌کند.

اخیراً اکانت NokiaMobile به HMD تغییر نام داده که نشان دهنده پایان نوکیا است. چند روز پس از این تغییر، تحول مهمی رخ داد. افرادی در GSMChina نه گوشی جدید HMD را مشاهده کردند. پایگاه داده IMEI اطلاعاتی در مورد مشخصات ارائه نمی دهد، اما وجود ۹ محصول با برند HMD را نشان می‌دهد.

TA-1584
TA-1588
TA-1589
TA-1592
TA-1594
TA-1595
TA-1602
TA-1605
TA-1631
شماره مدل محصولات با لوگو HMD در بالا نشان داده شده است. این محصولات به صورت داخلی توسط HMD Global Oy تست شده‌اند. HMD می‌تواند محبوبیت سابق نوکیا را با گوشی‌های هوشمند جدید به دست آورد. اما در ابتدا، آنها باید مدل‌هایی را عرضه کنند که مطابق با نیازهای هر کاربر باشد.

۱۱ گوشی اچ ام دی در راه است

HMD مخفف Human Mobile Devices است. هدف این برند ایجاد دستگاه‌های تلفن همراه مفید برای بشریت است. بیایید امیدوار باشیم که HMD با گوشی‌های جدید HMD به موفقیت چشمگیری دست یابد و عنوان قدیمی نوکیا را بتوان با HMD پس گرفت. ما کمی زمان خواهیم برد تا ببینیم، اما مهم است که به یاد داشته باشیم که HMD هنوز هم شانس خوبی دارد.

اگرچه اطلاعات زیادی در مورد گوشی‌های جدید HMD در دست نیست، اما پیش از این مشخص شد که یک گوشی با برند HMD دارای دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی با OIS خواهد بود. همچنین اسامی رمز توسط ایوان بلاس فاش شد. احتمالاً در MWC با جزئیات دستگاه ها آشنا خواهیم شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا