اخبار تکنولوژی

گوشی اوپو رنو ۱۱ با چیپ دیمنسیتی ۸۲۰۰ از راه رسید

طبق برنامه، اوپو رنو ۱۱ در دو مدل معرفی خواهد شد. این مجموعه از دو دستگاه به نام‌های Reno 11 و Reno 11 Pro تشکیل شده است. این گوشی‌های هوشمند با یک تبلت مقرون به صرفه به نام اوپو Pad Air 2 نیز همراه بودند.

این دو گوشی با طراحی کمی تغییر یافته، دوربین‌های ارتقا یافته و تراشه‌های قدرتمندتر وارد بازار می‌شوند. در حالی که سایر ویژگی‌ها کم و بیش ثابت باقی می‌مانند.

اوپو Reno 11 دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی منحنی OLED با رزولوشن ۲۴۱۲ در ۱۰۸۰ پیکسل (FHD+)، تراکم پیکسلی ۳۹۴PPI و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. در جلو یک نمایشگر حفره‌دار از نوع ۱۰ بیتی HDR10+؛ سطح اوج روشنایی ۹۵۰ نیت و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

این گوشی دارای چیپست مدیاتک Dimensity 8200 است که با رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 3.1 همراه شده است. همچنین باید به سیستم عامل ColorOS 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ اشاره کرد. مدل یکی از اولین دستگاه‌هایی است که همراه با Reno 11 Pro با جدیدترین نرم افزار ارائه می‌شود.

دستگاه با یک دوربین سه‌گانه در قسمت عقب عرضه شده که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-600 با کمک OIS، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی IMX709 می‌شود. در حالی که جلو یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی از سونی IMX709 برای تعبیه شد. Oppo ادعا می‌کند که سخت افزار دوربین با پردازش تصویر در سطح سری Find شده است.

اوپو رنو ۱۱ میان رده ای قدرتمند

این گوشی هوشمند چندین گزینه اتصال مانند دو سیم کارت، ۵G، WiFi 6، بلوتوث ۵.۴، GNSS، NFC و USB Type-C را ارائه می‌دهد. گذشته از آن حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر هم تعبیه شد. نکته آخر اینکه این گوشی از باتری ۴۸۰۰ میلی آمپرساعتی انرژی گرفته و از استاندارد شارژ سیمی ۶۷ واتی SuperVOOC پشتیبانی دارد.

اوپو Reno 11 دارای برچسب قیمت زیر در چین است.

۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت – ¥۲,۴۹۹ (۳۵۰ دلار)
۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت – ۲,۷۹۹ ین (۳۹۵ دلار)
۱۲ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت – ¥۲,۹۹۹ (۴۲۰ دلار)

این گوشی در رنگ‌های مشکی ابسیدین، آبی فلوریتی و رنگ‌های مهتابی عرضه می‌شود. مدل برای پیش‌سفارش است و از ۲۵ نوامبر به فروش می‌رسد. خریداران اولیه در چهار سال اول خرید، تعویض باتری رایگان دریافت می‌کنند. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت اوپو مراجعه کنید. این برند در تلاش بوده تا سبد محصول خود را با مدل‌های جذاب و خاصی همراه سازد.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا