اخبار تکنولوژی

ساعت شیائومی Watch H بزودی معرفی می شود

درست مانند هر برند دیگر گوشی‌های هوشمند، شیائومی نیز ساعت‌های هوشمند می‌فروشد. در حال حاضر این شرکت دارای دو سری ساعت به نام شیائومی Watch H و شیائومی Watch S است.

به گفته یک منبع، این شرکت مجموعه جدیدی از ساعت‌های هوشمند را معرفی خواهد کرد. با این کار تعداد کل ساعت‌های Redmi و Poco به سه می‌رسد. جزئیات مربوط به سری جدید ساعت‌های هوشمند شیائومی توسط اینفلوئنسر فناوری Mukul Sharma آمده است. او ادعا می‌کند که این سری جدید رسما شیائومی واچ H نام خواهد داشت.

Sharma نمی‌گوید که “H” در نام چیست. احتمالاً چیزی را نشان نمی‌دهد، دقیقاً مانند S در سری Xiaomi Watch S موجود. به هر حال، او اشاره می‌کند که این گجت پوشیدنی دارای سیستم عامل HyperOS بوده و احتمالاً در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. شایان ذکر بوده که این اولین ساعت هوشمند HyperOS این شرکت نخواهد بود. دلیل این است که ساعت‌های شیائومی واچ اس ۳ و ردمی واچ ۴ که اخیراً عرضه شده‌اند، با سیستم عامل جدید عرضه می‌شوند.

ساعت شیائومی Watch H در نزدیکی

در حال حاضر، مشخص نیست که سری ساعت H شیائومی به طور انحصاری در برخی مناطق به فروش می‌رسد یا به طور گسترده در چندین کشور در دسترس خواهد بود. ما مشتاقانه منتظریم تا از طریق گواهی‌ها و منابع دیگر در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم. از سوی دیگر، جدیدترین ساعت شیائومی واچ اس ۳ و ردمی واچ ۴ نیز هنوز راهی بازارهای جهانی نشدند. این گجت‌ها در حال حاضر فقط در چین فروخته می‌شوند. با این حال، با توجه به پیشینیان خود، آنها باید در مناطق دیگر نیز به فروش برسند.

شیائومی یکی از غول‌های فناوری بوده که در سال‌های گذشته پیشرفت بزرگی داشته است. پیشرفتی که موجب شد برند چینی بتواند عملکرد بالایی در زمینه فروش و تولید از خود نشان دهد. پیدا نیست نسل جدید ساعت هوشمند این برند چه زمانی معرفی و عرضه می‌شوند. انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد.

شرکت موردبحث در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های مختلفی همراه سازد. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود. به هر حال جزئیات کافی نیست و نباید به شایعات بی اساس هم اشاره داشت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا