اخبار تکنولوژی

نخستین تصویر گوشی نوا ۱۲ پرو هوآوی

شرکت هوآوی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های نوا خود را معرفی می‌کند. برای سال ۲۰۲۳ نیز سری نوا ۱۱ معرفی شدند و حتی پیشتر شاهد رونمایی نوا ۱۱SE میان رده بودیم. اکنون نوبت به آشکار شدن طراحی گوشی نوا ۱۲ پرو رسیده که ظاهری متفاوت نسبت به نسل پیشین دارد.

سری نوا ۱۲ قطعا رقیبی برای خانواده گوشی اوپو Reno 11 و ویوو S18 خواهند بود. همانطور که در تصویر انتشاریافته می‌توان مشاهده کرد، هواوی نوا ۱۲ پرو دارای صفحه نمایش OLED با لبه خمیده در جلو است. نکته جالب در مورد نمایشگر آن بوده که حفره دوربین دو حسگر جدا از هم را نشان می‌دهد.

باتوجه به گزارش‌های قبل، نوا ۱۲ پرو دو حسگر سلفی ۶۰ مگاپیکسل دارد و قطعا می‌تواند عملکرد بالایی به عنوان گوشی دوربین محور از خود نشان دهد. سیستم دوربین عقب Nova 12 Pro نیز جذابیت متمایزی داشته زیرا دارای دوربین اصلی در بالا و به دنبال آن یک جزیره دوربین بیضی شکل بوده که دو لنز ثانویه را با یک نوار فلاش LED افقی در بین آن قرار داد.

طبق شایعات قبلی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی که به عنوان لنز ماکرو عمل خواهد کرد و یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسل. پیش بینی شده که Nova 12 Pro به چیپست Kirin 9000s با پشتیبانی از شبکه ۵G مجهز شود و پنل OLED آن نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه دهد.

گوشی نوا ۱۲ پرو در نزدیکی

نوا 12 پرو

انتظار داریم گوشی باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی داشته باشد. گذشته از آن این دستگاه به سیستم‌عامل Harmony OS 4 مجهز است که از ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی دارد. در دیگر خبرها، انتظار رفته هواوی از نوا ۱۲ استاندارد در کنار مدل پرو نیز رونمایی کند. این احتمال وجود دارد که این گوشی به چیپست جدید Kirin 830 تجهیز شود.

هوآوی مشخص نیست سری نوا ۱۲ را که شامل دو مدل پرو و استاندارد خواهد شد، چه زمانی رونمایی خواهد کرد. اما انتظار داریم در اواخر سال جاری یا اوایل ۲۰۲۴ شاهد رونمایی آن باشیم. بدون شک برند چینی سعی داشته سبد محصول خود را با گوشی‌های شیک و توانمند همراه سازد. نوا ۱۲ هم قطعا طراحی جذابی ارائه داده و سخت افزار مناسبی شامل آن می‌شود.

پیدا نیست چه زمانی جزئیات بیشتر فاش خواهد شد و رونمایی صورت خواهد گرفت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا