اخبار تکنولوژی

سری شیائومی ۱۴ و کسب تاییدیه دیگر

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه سری شیائومی ۱۴ بوده که علاوه بر بازار چین راهی بازار جهانی هم خواهند شد. این سری دو مدل پرو و استاندارد خواهد داشت.

به تازگی این گوشی‌ها در در پایگاه داده IMEI رویت شدند که نشان دهند رونمایی در آینده نزدیک است. حتی در پایگاه EEC نیز کشف شده به شکلی که نوع جهانی Xiaomi 14 با شماره مدل KZ0000006390 و مدل پرو با شماره مدل KZ0000006388 رویت شدند. طبق فهرست IMEI، شیائومی ۱۴ پرو دارای دو شماره مدل ۲۳۱۱۶PN5BC و ۲۳۱۱۶PN5BG اختصاص یافته است.

اگر بخواهیم جدول زمانی را  در نظر بگیریم، ۲۳۱۱ به معنای رونمایی در نوامبر ۲۰۲۳ برای بازار چین است و دسامبر ۲۰۲۳ نیز راهی بازار جهانی خواهد شد. طبق گزارشات پیرامون این سری، شرکت چینی می‌تواند این سری را در ماه دسامبر یا ژانویه در چین عرضه کند و سپس می‌تواند راهی بازارهای جهانی شود.

سری شیائومی ۱۴ در آینده نزدیک معرفی می شوند

این دستگاه‌ها احتمالاً با چیپست Snapdragon 8 Gen 3 وارد بازار خواهند شد. در گزارش‌های قبلی نیز به اطلاع شما رساندیم که انتظار می‌رود این سری از فیلم‌برداری با کیفیت ۴K در دوربین سلفی پشتیبانی کند، که خبر بسیار هیجان‌انگیزی برای ولاگرها و علاقه‌مندان به ساخت ویدیو بود.

همچنین انتظار داریم مدل استاندارد شارژ سریع ۸۰ واتی و مدل پرو شارژ سریع ۱۲۰ واتی دارد. در دیگر خبرها شرکت شیائومی به تازگی محصول جدید خود را تحت عنوان شیائومی Redmi 12 رونمایی کرد. دستگاهی میان رده که مشخصات کلیدی قابل توجهی شامل آن شده است.

شیائومی Redmi 12 به نمایشگر ۶.۷ اینچی ۱۰۸۰×۲۴۶۰ پیکسل با پنل IPS LCD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شده که تجربه کاربری روانی ارائه می‌دهد. در سوی دیگر باید پردازنده هلیو G88 مدیاتک هشت هسته‌ای با ۸ یا ۴ گیگ رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی اشاره کرد.

محصول Xiaomi سه حسگر دوربین ۵۰/۸/۲ مگاپیکسلی در عقب داشته و یک حسگر سلفی ۸ مگاپیکسلی شامل آن شد. در قسمت باتری یک پک ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی در نظر گرفته شد. حسگر اثرانگشت جانبی بوده و حسگر تشخیص چهره نیز گنجانده شده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا