اخبار تکنولوژی

تبلت ویوو Pad2 همان اوپو Pad 2 با دوربین‌های بیشتر است

ویوو آماده بوده تا گوشی تاشو X Fold2 را به عنوان آخرین دستگاه پرچمدار خود عرضه کند. با این حال، برای کسانی که ترجیح می‌دهند یک تبلت معمولی‌تر داشته باشند، ظاهراً نسل دوم Pad در سال ۲۰۲۳ از راه خواهد رسید که یک مدل شبیه آن با نام ویوو Pad2 هم در کار است.

با توجه به اطلاعاتی که توسط افشاگر مطرح Digital Chat Station منتشر شده، “ویوو Pad2” اکنون با صفحه نمایش ال سی دی ۱۴۴ هرتز با وضوح بالا عرضه خواهد شد که به چیپست مدیاتک Dimensity 9000 نیز مجهز است. ظاهراً تبلت با یک برجستگی در اطراف دوربین شبیه به وان پلاس پد از راه خواهد رسید.

تبلت ویوو Pad2 با دوربین بهتر

 ویوو Pad2

باز هم، به نظر رسیده که همان ماژول جدید بیشتر شبیه Vivo است، به‌طوری که در مقایسه با دوربین تک لنز پد ۲، چندین لنز در کار است. با این وجود، Digital Chat Station معتقد بوده که مدل نخست با حداکثر قیمت ۲۴۹۹ یوان (۳۶۴ دلار ) برای مدل پایه ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود و این قیمت کمتر از تبلت اوپو است. اگرچه تبلت اوپو با حداقل ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه می‌شود، محصول ویوو حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی دارد.

برند چینی درصدد بوده بزودی محصولی جدید را معرفی کرده و ارائه دهد. برندهای چینی همچون ویوو همیشه سعی دارند دستگاه‌های کارآمدی را در بازار عرضه دارند و تبلت ویوو پد ۲ نیز از این قاعده مستثنی نیست. کمپانی ویوو هر سال نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کرده و اکنون نوبت آن است تا شاهد معرفی یک گزینه جدید دیگر تحت عنوان ویوو پد ۲ باشیم.

شایان ذکر بوده که ویوو بزودی گوشی‌های جدیدی معرفی می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا