اخبار تکنولوژی

شیائومی بند ۸ بزودی معرفی می شود

شرکت شیائومی در ماه می سال ۲۰۲۲ از دستبند تناسب اندام شیائومی بند ۷ رونمایی کرد و در همان تاریخ راهی بازار چین شد. مدتی بعد شاهد عرضه این گجت در بازار جهانی بودیم. حال اطلاعاتی درباره شیائومی بند ۸ یعنی نسل بعدی این گجت پوشیدنی دردسترس قرار گرفت.

به گفته افشاگر مطرح Mukul Sharma، شیائومی اکنون تولید یک دستبند تناسب اندام جدید به نام بند ۸ را آغاز کرده است. ظاهرا، Xiaomi Band 8 دیگر فاصله زیادی با عرضه ندارد و با توجه به تاریخ معرفی محصولات قبلی از جمله بند ۷ در ماه می، Mi Band 6 در اواخر مارس و Mi Band 5 در اوایل ژوئن، این مدل نیز بزودی از راه خواهد رسید.

شیائومی بند ۸ یک دستبند ارتقایافته

گفته می‌شود این دستبند در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ از راه خواهد رسید. در حالی که این خبر هنوز تایید نشده، این احتمال وجود دارد که Xiaomi Band 8 در کنار Xiaomi 13 Ultra معرفی و عرضه شود. هر دو دستگاه ممکن است با سری تبلت شیائومی پد ۶ در یک رویداد معرفی شوند. همانطور که قبلاً گزارش شد، Xiaomi 13 Ultra در این ماه معرفی نخواهد شد و به احتمال زیاد برای اولین بار در آوریل یا می جهت معرفی آماده خواهد شد. افشای جدیدی نیز این موضوع را تایید کرده، با ادعای افشاگر شیائومی، شیائومی ۱۳ لایت، شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو در MWC 2023 معرفی جهانی خواهند شد و مدتی بعد نیز به این بازار ورود پیدا می‌کنند.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و شرکت چینی در تلاش بوده محصولات جدید خود را تا اواخر نیمه نخست معرفی و عرضه کند. هرچند که محصولات شیائومی تنها به معرفی در نیمه نخست سال بسنده نخواهند کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا