اخبار تکنولوژی

آشکار شدن مشخصات کلیدی وان پلاس Nord CE 3 5G

گوشی وان پلاس Nord CE 2 در اوایل سال جاری معرفی و عرضه شد و به نظر می‌رسد که جانشین این گوشی مقرون به صرفه در نزدیکی رونمایی از راه خواهد رسید. طبق گزارش، OnePlus در حال کار بر روی وان پلاس Nord CE 3 5G است که ممکن بوده در سه ماهه اول یا دوم سال آینده عرضه شود. این گزارش همچنین مشخصات کامل گوشی آینده Nord را به اشتراک گذاشته است.

افشاگر OnLeaks، با همکاری GadgetGang، مشخصات کامل وان پلاس Nord CE 3 5G ادعایی را فاش کرده است. ظاهراً این گوشی ارتقاهای جزئی را در سری Nord به ارمغان می‌آورد و مشخصات آن شبیه CE 2 Lite سال جاری است.

طبق این گزارش، Nord CE 3 به تراشه Snapdragon 695 مجهز خواهد شد که در Nord CE 2 Lite 5G نیز استفاده شد. اگرچه این چیپست قدرت زیادی ندارد، اما برای اکثر کاربران کافی است. گفته می‌شود که در قسمت جلو، این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Full HD+ IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است که بدون شک بزرگ‌تر از ۶.۴۳ اینچی Nord CE 2 است اما بهتر نیست زیرا مدل دوم دارای پنل AMOLED است.

وان پلاس Nord CE 3 5G در نزدیکی رونمایی

علاوه بر این، وان پلاس Nord CE 3 با یک باتری بزرگ‌تر ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی عرضه می‌شود که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. برای دوربین، این اسمارتفون می‌تواند دارای سیستم دوربین سه‌گانه در عقب باشد که شامل سنسور دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی همراه با دو سنسور ۲ مگاپیکسلی برای سنجش عمق و ماکرو می‌شود. عدم وجود یک حسگر اولتراواید ممکن بوده ناراحتی برای طرفداران به دنبال داشته باشد.

علاوه بر این، گوشی ممکن است دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی باشد. وان پلاس Nord CE 3 5G دارای حسگر اثر انگشت جانبی و همچنین دارای حسگر تشخیص چهره است. این گزارش می‌گوید که این گوشی در دو پیکربندی ذخیره سازی عرضه خواهد شد. مدل پایه آن دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود، در حالی که مدل بالاتر دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا