اخبار تکنولوژی

گوشی آنر Magic 5 Lite با پردازنده SD 695 معرفی شد

شرکت آنر به تازگی از گوشی آنر Magic 5 Lite به عنوان مدلی میان رده رونمایی کرد. دستگاهی از شارژ ۴۰ واتی برخوردار بوده و طراحی قابل قبول و جذابی برای آن در نظر گرفته شد.

آنر Magic 5 Lite به پیروی طراحی مینیمالیستی آنر پرداخته و در عقب آن ماژول دوربین حلقه‌ای شکل قرار گرفت. البته جنس شاسی پلاستیک است و  بدنه عقب از شیشه مات بهره می‌برد. طراحی دارای انحنای نمایشگر ظاهری باکیفیت به آنر میجک ۵ لایت بخشید.

از مشخصات کلیدی آن باید به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، پنل ۱۰ بیتی با حداکثر روشنایی ۸۰۰ بیتی، حسگراثرانگشت زیر نمایشگر، پردازنده Snapdragon 695 کوالکام و برخی دیگر اشاره کرد.

آنر Magic 5 Lite از راه رسید

آنر Magic 5 Lite

در سوی دیگر این دستگاه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده و با رم مجازی تا ۵ گیگابایت افزایش وجود دارد. این گوشی دارای یک سیستم دوربین سه گانه در عقب بوده که شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی حسگر ۱۶ مگاپیکسلی بوده و می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

 آنر Magic 5 Lite با باتری ۵۱۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۴۰ واتی همراه است. رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی بر اندروید ۱۲ هم تعبیه شد. گزینه‌های اتصال در دستگاه شامل ۵G، ۴G، WiFi، بلوتوث ۵.۱، پورت USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‌شود. Honor Magic5 Lite در رنگ مشکی نیمه شب، سبز زمردی و نقره‌ای تیتانیوم برای خرید در دسترس خواهد بود. قیمت آن ۳۷۹ یورو (تقریباً ۴۰۰ دلار) برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایت است.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت آنر مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا