اخبار تکنولوژی

سامسونگ مدل جدید گلکسی ای۱۴ ۵G را عرضه کرد

سامسونگ گلکسی ای۱۴ ۵G را در ژانویه سال گذشته عرضه کرد. ماه گذشته ۲۰۰۰ روپیه کاهش قیمت داشت. این گوشی هوشمند در سه پیکربندی رم و حافظه داخلی معرفی شد. اکنون برند کره جنوبی از عرضه نسخه جدید این دستگاه خبر داده است.

گلکسی A14 5G یک محصول ارزان قیمت در بخش ۲۰۰۰۰ روپیه است. شایان ذکر است که سامسونگ ماه گذشته جانشین این گوشی هوشمند یعنی گلکسی A15 5G را معرفی کرد.

همانطور که توسط The Tech Outlook گزارش شده، سامسونگ گلکسی A14 5G اکنون با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. حافظه رم ثابت باقی می‌ماند اما فضای ذخیره‌سازی اکنون از ۶۴ گیگابایت در نسخه پایه افزایش یافته است. این گوشی هوشمند با قیمت ۱۵۴۹۹ روپیه در دسترس است. این قیمت از مدل پایه ۱۰۰۰ روپیه است.

نسخه جدید ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در وب سایت رسمی سامسونگ فهرست نشده است. انتظار می‌رود این دستگاه به‌زودی از فروشگاه‌های خرده فروشی آفلاین کشور در دسترس قرار گیرد.

در مورد مشخصات اصلی، سامسونگ گلکسی A14 5G دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی FHD+ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و طراحی ناچ است. این دوربین سه گانه از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و لنز عمق ۲ مگاپیکسلی دارد. این گوشی هوشمند دارای پردازنده Exynos 1330 است.

گلکسی ای۱۴ ۵G در نسخه جدید عرضه شد

گلکسی ای14 5G

این مدل در گزینه‌های رم ۶ و ۸ گیگابایتی و همچنین با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. گلکسی A14 5G توسط یک واحد باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی عرضه می‌شود.

در دیگر خبرها سامسونگ در حال کار بر روی تبلت مقاوم جدید خود، گلکسی Tab Active 5 است. این دستگاه در چندین وب سایت دارای گواهی ظاهر شده و به این اشاره می‌کند که تقریباً برای عرضه آماده است.

اکنون، یک افشا جدید رندرهای آن را فاش کرده که نشان می‌دهد از جلو و عقب چگونه به نظر می‌رسد و مشخصات تبلت را روشن می‌سازد. Tab Active 5 به فرمول مقاوم و تست شده پایبند است. صفحه نمایش ۸ اینچی آن برای محافظت با قاب‌های ضخیم احاطه شده و دکمه‌های فیزیکی Menu، Back و Home در قسمت زیرین نمایشگر جلو وجود دارد که حتی با دستکش نیز باید کنترل قابل اعتمادی را ارائه دهد. نکته قابل توجه این است که نمایشگر آن به لمس حساس است و برای محافظت بیشتر با Corning Gorilla Glass 5 عرضه می‌شود.

عقب آن بافت دارد، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را روی حلقه خودش قرار داده و با یک چراغ LED همراه است. تب اکتیو ۵ از آنجایی که دستگاهی مقاوم است، دارای گواهی دوام MIL-STD-810H، دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بوده و به لطف قاب محافظ گنجانده شده خود، می‌تواند یک چرخش ۱.۲ متری را تحمل کند.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا