اخبار

آیکون‌های تطبیقی به عنوان قابلیت جدید واتس‌اپ عرضه شد

آیکون‌های تطبیقی به عنوان قابلیت جدید واتس‌اپ عرضه شد

به نظر می‌رسد که جدیدترین نسخه بتای نرم‌افزار پیام‌رسان واتس‌اپ بالاخره قابلیت جدیدی را معرفی کرده است که بسیاری از جمعیت اندرویدی از مدت‌ها پیش درخواست آن را کرده بودند. نسخه ۲٫۱۸٫۷۴ بتا از نرم‌افزار واتس‌اپ قابلیتی به نام آیکون‌های تطبیقی را معرفی کرده است که بر اساس آن آیکون واتس‌اپ ازاین‌پس بر اساس نوع لانچری که بر روی تلفن همراه خود استفاده می‌کنید به شکل‌های مختلف دایره‌ای، مربعی، اشکی و… در خواهد آمد.
اگر شما نیز در حال حاضر یکی از کاربران نسخه بتای اندروید هستید می‌بایست هم‌اکنون آخرین نسخه یاد شده را بر روی تلفن همراه خود دریافت کرده باشید اما اگر هنوز تلفن خود را درگیر دریافت نرم‌افزارهای بتا نکرده‌اید به‌احتمال بسیار زیاد مجبور هستید که برای دریافت این ویژگی بسیار جالب تا ارائه نسخه رسمی و به‌روز شده واتس‌اپ صبر کنید.
بااین‌حال باید به خاطر داشته باشید که برای استفاده از این قابلیت جدید واتس‌اپ باید از لانچری استفاده کنید که از قابلیت آیکون‌های تطبیقی پشتیبانی کند. لانچرهای نظیر Nova، Lawnchair، , Action Launcher و Smart Launcher 5 به کاربران خود اجازه می‌دهند تا آیکون‌های تطبیقی را بر اساس سلیقه خود انتخاب و شخصی‌سازی کنند. البته شما هم‌اکنون می‌توانید به‌راحتی از نسخه بتای یاد شده استفاده کنید و از ویژگی یاد شده لذت ببرید.
بااین‌حال باید به یاد داشته باشید که نسخه بتای هر نرم‌افزاری به‌هیچ‌عنوان پایداری نسخه رسمی را ندارد و در حین کار با این نرم‌افزارها ممکن است با مشکلات عدیده‌ای روبرو شوید. بااین‌حال اگر برای دریافت قابلیت‌های جدید هیجان‌زده هستید می‌توانید از نسخه بتای نرم‌افزارها استفاده کنید و زودتر از کاربران نسخه‌های رسمی به ویژگی‌های جدید دسترسی داشته باشید. باید دید که این اقدام می‌تواند موجب شود تا محبوبیت این نرم‌افزار پیام‌رسان در جهان افزایش پیدا کند یا این که تنها شاهد یک تغییر ظاهری و کم اثر دیگر در این دسته از نرم‌افزارها هستیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا