اخبار تکنولوژی

سامسونگ و معرفی گوشی گلکسی M34 5G

شرکت سامسونگ در نهایت پس از مدتها انتظار گوشی گلکسی M34 5G را برای بازار هند معرفی کرد. سری گلکسی M عمدتا به این بازار بزرگ اختصاص داشته و از باتری پرظرفیتی بهره می‌برند.

گوشی گلکسی M34 5G دارای طراحی آشنا بوده و یک نمایشگر ناچ در کنار دوربین سه گانه عمودی جدا از هم در عقب دارد. از مشخصات کلیدی آن باید به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی با پوشش شیشه گوریلاگلس ۵ پرداخت. این شیشه محافظ کاملی محسوب می‌شود.

گلکسی M34 5G به تراشه Exynos 1280 مجهز شده، همان تراشه‌ای که در Galaxy M33 5G تعبیه شد. این گوشی در دو نوع با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی در کنار ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی به فروش خواهد رسید. همچنین باید به سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI به فروش خواهد رسید.

 مشابه دیگر گوشی‌های میان‌رده اخیر سامسونگ، گلکسی M34 5G چهار سال به‌روزرسانی سیستم‌عاملی و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد. همچنین باید به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پرداخت. با توجه به مشخصات، گلکسی M34 5G دارای سه دوربین در عقب بوده که شامل حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی واید با فناوری OIS، حسگر اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و حسگر ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. حسگر سلفی یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است.

گلکسی M34 5G میان رده از راه رسید

گلکسی M34 5G

در سوی دیگر باید به قابلیت Monster Shot 2.0 اشاره داشت که حالت سرگرمی و Nightography را رقم می‌زند. در هند، سامسونگ M34 5G با قیمت ۱۷۹۹۹ روپیه برای گزینه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۱۸۹۹۹ روپیه برای گزینه ذخیره سازی ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت قیمت دارد. این مدل در رنگ‌های نقره‌ای منشوری، آبی نیمه شب و آبی آبشاری به فروش خواهد رسید.

در اخباری مرتبط طی اخبار اخیر ۲۴ ژوئن، یکی از کاربران Reddit به نام Proud_Fan_9870 اطلاعات هیجان انگیزی را در مورد سامسونگ Galaxy Z Flip 5، جدیدترین محصول اضافه شده به سری گوشی‌های تاشو سامسونگ به اشتراک گذاشت. به گفته این کاربر، قاب‌های محافظ گلکسی زد فلیپ ۵ اکنون در پلتفرم تجارت الکترونیک محبوب AliExpress قابل خرید هستند. این خبر علاقه قابل توجهی را در جامعه Reddit ایجاد کرده است. سامسونگ Galaxy Z Flip 5 چندین پیشرفت قابل توجه را در مقایسه با نسل قبلی خود، گلکسی زد فلیپ ۴ معرفی می‌کند. یکی از

تفاوت‌های کلیدی که توسط کاربر Reddit آشکار شده است، ماژول دوربین و نمایشگر خارجی است. در حالی که جزئیات خاصی ارائه نشده، نشان می‌دهد که سامسونگ در این زمینه‌ها بهبودهایی را برای بهبود تجربه کاربری کلی انجام داده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا