اخبار تکنولوژی

گوگل کروم بوک پلاس معرفی شد

گوگل نوع جدیدی از کروم بوک به نام کروم بوک پلاس را معرفی کرده است که عملکرد و قابلیت‌های هوش مصنوعی بهبود یافته‌ای را ارائه می‌دهد. ماه گذشته، گوگل همچنین اعلام کرد که قصد دارد پشتیبانی Chromebook را به مدت ۱۰ سال افزایش دهد.

Chromebook Plus با برنامه‌های داخلی Google و ویژگی‌های هوش مصنوعی قوی ارائه می‌شود. این شامل ابزارهایی مانند Google Photos Magic Eraser و Adobe Photoshop در وب برای افزایش بهره‌وری است. گوگل آن را به عنوان یک لپ تاپ توصیف می‌کند که عملکرد سخت افزار را از طریق برنامه‌ها و ابزارهای نرم افزاری بهینه می‌کند.

Google برای اطمینان از سطح تضمین شده عملکرد، با شرکای مانند Acer، ASUS، HP و Lenovo همکاری نزدیک داشت. Google در حال گسترش ویژگی‌های سطح بالا از Google Meet به Chromebook Plus است. این باعث بهبود وضوح تماس، روشنایی، حذف نویز پس‌زمینه و محو کردن پس‌زمینه در برنامه‌های مختلف کنفرانس ویدیویی می‌شود.

کروم بوک پلاس با قدرت پیشرفته‌اش، برنامه‌های Google و ابزارهای خلاقانه مانند Adobe Photoshop و LumaFusion را بدون مشکل اجرا می‌کند. Chromebook Plus کاربران را قادر می‌سازد تا روی پروژه‌های گرافیکی فشرده با ابزارهایی مانند Adobe Photoshop در وب و Adobe Express Premium که توسط مدل‌های خلاقانه هوش مصنوعی Adobe ارائه می‌شوند، کار کنند.

کروم بوک پلاس گوگل در نهایت از راه رسید

کروم بوک پلاس

Google ویرایش مبتنی بر هوش مصنوعی Magic Eraser را در برنامه Google Photos داخلی Chromebook Plus ادغام کرده است. این به حذف حواس پرتی از عکس‌ها کمک کرده و پیشنهادات صحنه هوشمندی را ارائه می‌دهد. این برنامه همچنین ویژگی‌های ویرایش پیشرفته مانند جلوه‌های HDR و تاری پرتره را ارائه می‌دهد.

کروم بوک پلاس یک ویژگی File Sync را معرفی می‌کند که به لطف فضای ذخیره‌سازی کافی، فایل‌های Google Drive را حتی آفلاین در دسترس نگه می‌دارد. گوگل قصد دارد به طور مداوم ویژگی‌های جدیدی را به Chromebook Plus اضافه کند، از جمله قابلیت‌های هوش مصنوعی ادغام شده در ChromeOS.

این کار تهیه پیش‌نویس و اصلاح محتوای کوتاه‌تر را آسان‌تر می‌کند و حتی امکان تولید تصویر و والپیپرهای شخصی‌سازی شده را فراهم می‌کند. Chromebook Plus به زودی از پس‌زمینه‌های هوش مصنوعی برای تماس‌های ویدیویی در برنامه‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. از ۸ اکتبر ۲۰۲۳، می‌توانید لپ‌تاپ‌های Chromebook Plus جدید را از خرده‌فروش‌های بزرگ ایالات متحده خریداری کنید، قیمت‌هایی که از ۳۹۹ دلارشروع می‌شود. در دسترس بودن در کانادا و اروپا از ۹ اکتبر ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا