اخبار تکنولوژی

گوشی Galaxy C55 سامسونگ معرفی شد

سامسونگ آماده است تا گوشی میان رده جدید خود گوشی Galaxy C55 را معرفی کند. تاکنون شایعات بسیاری درباره این مدل و سایر گوشی‌های جدید دریافت کردیم.

اخیراً یک دستگاه سامسونگ با شماره مدل SM-C5560 در وب‌سایت‌های مختلف گواهی مشاهده شده است و گفته می‌شود که این دستگاه می‌تواند گلکسی Y55 یا C55 نامیده شود و برای اولین بار در چین عرضه خواهد شد. همچنین گفته شده این دستگاه شایعه‌شده، نسخه ریبرند گلکسی M55 5G است که اخیراً در بازار هند عرضه شده است.

 سامسونگ امروز رسما از دستگاه SM-C5560 در چین با نام گلکسی C55 5G رونمایی کرد. مشخصات این گوشی هوشمند رسما فاش شده است و گفته می‌شود فروش دستگاه از ۲۶ آوریل در بازار چین آغاز خواهد شد.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED است که وضوح FHD+، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۰۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. این دستگاه از یک چیپ اسنپدراگون ۷ نسل ۱ پشتیبانی می‌کند که با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. این گوشی دارای سیستم عامل One UI 6.1 مبتنی بر اندروید ۱۴ است.

گوشی Galaxy C55 از راه رسید

این گوشی جدید یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۴۵ واتی دارد و در سوی دیگر باید به دوربین سه‌گانه عقب اشاره کرد که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. در حالی که جلوی آن یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی قرار دارد. وزن این گوشی هوشمند ۱۸۰ گرم و ابعاد آن ۱۶۳.۹×۷۶.۵×۷.۸ میلیمتر است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۲، NFC، USB-C، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش، بلندگوهای استریو دوگانه و اسلات سیم‌کارت هیبریدی اشاره کرد. دستگاه در رنگ‌های نارنجی رنگارنگ و مشکی مد عرضه می‌شود. جزئیات قیمت این گوشی هوشمند هنوز توسط این برند فاش نشده، اما شایعه شد که نسخه ۸ گیگابایت رم/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۹۹۹ یوان و ۱۲ گیگابایت رم/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۲۲۹۹ یوان عرضه می‌شود.

در دیگر خبرها سامسونگ ماه گذشته تلفن گلکسی F15 را در هند عرضه کرد. این گوشی در نسخه ۴ گیگابایت رم+ ۱۲۸ گیگابایت و ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی موجود بود. اکنون، برند کره جنوبی نسخه جدیدی از این دستگاه را معرفی کرده است. این یک گزینه بالا با رم بالاتر بوده اما حافظه داخلی مانند دو مدل دیگر باقی می‌ماند.

سامسونگ گلکسی F15 5G اکنون با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این یک برچسب قیمت تهاجمی ۱۵۹۹۹ روپیه دارد. خریداران علاقه‌مند می‌توانند با خرید گوشی هوشمند از بازپرداخت نقدی بانکی یا پاداش ارتقاء به ارزش ۱۰۰۰ روپیه استفاده کنند. این دستگاه در رنگ‌های مشکی خاکستری، بنفش خاکستری و رنگ سبز جازی ارائه می‌شود. نسخه جدید Galaxy F15 5G برای خرید از Flipkart و فروشگاه‌های خرده فروشی در سراسر کشور در دسترس است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا