اخبار تکنولوژی

گوشی Honor X7b میان رده از راه رسید

آنر بی سر و صدا یک گوشی هوشمند جدید را در سطح جهانی عرضه کرده است. این دستگاه گوشی Honor X7b نام دارد و پیشتر گواهی‌های IMDA و TDRA را دریافت کرده بود.

جدیدترین گوشی ارزان‌ترین محصول این برند در بازار بین‌المللی است. با کمال تعجب، این دستگاه هنوز دارای مشخصات قابل توجهی از جمله باتری بزرگ، پردازنده اسنپدراگون، دوربین سه گانه عقب و موارد دیگر است.

آنر X7b دارای یک صفحه نمایش LCD تخت با حفره دوربین وسط نمایشگر بوده و سایز ۶.۸ اینچ دارد. وضوح FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز هم در این نمایشگر قابل مشاهده است. صفحه نمایش دارای گواهی TUV Rheinland برای کاهش قرار گرفتن در معرض نور آبی است. این گوشی هوشمند دارای فرم فاکتور کمی تخت با اسکنر اثر انگشت جانبی بوده که کلید پاور هم کنار آن مشاهده می‌شود.

در قسمت دوربین، Honor X7b دارای دو حلقه دوربین در پنل عقب بوده که شامل یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز در جلو وجود دارد.

در بخش سخت افزاری، آنر X7b به پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ مجهز شده و دستگاه در پیکربندی مختلفی همچون ۶ گیگابایت رم+ ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. این دستگاه انرژی خود را از یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۵ واتی می‌گیرد. گوشی هوشمند با سیستم عامل MagicOS 7.2 مبتنی بر اندروید ۱۳ عرضه می‌شود.

گوشی Honor X7b میان رده پرمدعا

Honor X7b در رنگ نقره‌ای روان، سبز زمردی و مشکی نیمه شب ارائه می‌شود. قیمت آن ۲۴۹ دلار (۲۲۹ یورو) است اما بسته به منطقه بازار قیمت آن متفاوت خواهد بود. آنر در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های جذابی همراه سازد، گوشی‌های این شرکت دارای طراحی قابل توجه بوده که نظر هر فردی را جلب می‌کند.

برند مورد اشاره قصد دارد بزودی گوشی آنر ۸ ایکس بی را هم معرفی کند. بنابراین باید منتظر ماند بزودی مدل‌های جدید دیگری هم از راه برسد. آنر برنامه داشته تا مدل‌های متنوعی را به سبد محصول خود بیافزاید و محصول تازه معرفی شده نیز در بازار بین المللی به فروش رسیده و می‌توان انتظار داشت با قیمت مناسبی به فروش برسد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر به سایت آنر مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا