اخبار تکنولوژی

مشخصات کلیدی گوشی وان پلاس ۱۲

یکی از محبوب‌ترین افشاگران، Digital Chat Station، به تازگی مشخصات گوشی وان پلاس ۱۲ را به اشتراک گذاشته است، مشخصاتی که روی کاغذ بسیار جذاب به نظر می‌رسند. اطلاعات از طریق Weibo به اشتراک گذاشته شد که پایگاه همیشگی Digital Chat Station است.

نکته‌ای که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که مشخصات بر اساس مدل نمونه اولیه فعلی است. همه چیز ممکن بوده کمی تغییر کند یا اصلاً تغییر نکند. در هر صورت، گفته می‌شود وان پلاس ۱۲ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه می‌شود. این گوشی همچنین دارای ۱۶/۲۴ گیگابایت رم LPDDR5X خواهد بود. مدل رم ۲۴ گیگابایتی می‌تواند در انحصار چین باقی بماند، بنابراین این را در نظر داشته باشید.

یک باتری ۵۴۰۰ میلی آمپرساعتی نیز توسط افشاگر ذکر شده، در حالی که گوشی از شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این شامل یک فریم ساخته شده از فلز و یک “موتور محور X با اندازه فوق العاده” برای لرزش بهتر است.

یک منطقه اتلاف حرارت “VC فوق العاده بزرگ” نیز شامل خواهد شد. وان پلاس همچنین قصد دارد این بار به جای اسکنر نوری که تاکنون استفاده می‌کرد، از اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک استفاده کند. احتمالاً این همان اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک موجود در اوپو Find X6 Pro خواهد بود و عملکرد عالی دارد.

افشاگر همچنین برخی از اطلاعات دوربین را به اشتراک گذاشت. سه دوربین در این گوشی قرار داده شده است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی از سنسور سونی IMX9xx استفاده می‌کند. این احتمال وجود دارد که OnePlus از حسگر سونی IMX989 استفاده کند.

گوشی وان پلاس ۱۲ با مشخصات بزرگ

یک دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ سه برابری ۶۴ مگاپیکسلی نیز ارائه خواهد شد. به هر حال، این اولین پرچمدار OnePlus خواهد بود که دوربین تله فوتو پریسکوپ دارد. این اساساً همه اطلاعاتی است که افشاگر اطلاعات تا کنون به اشتراک گذاشته است. این موضوع پس از آن صورت می‌گیرد که روز گذشته یک منبع اطلاعاتی دیگر مشخصات OnePlus 12 را به اشتراک گذاشت. اطلاعات تقریباً یکسان بوده، اگرچه Digital Chat Station جزئیات بیشتری را به اشتراک گذاشت.

انتظار می‌رود این گوشی در اواخر سال ۲۰۲۳ یا در ژانویه سال آینده وارد بازار شود. احتمالا ابتدا در چین عرضه خواهد شد و سپس در سایر بازارها. وان پلاس یک شرکت چینی تولیدکننده تلفن همراه هوشمند است که در سال ۲۰۱۳ توسط کارآفرینان کارل پی و پیتر لائو تأسیس شد. این شرکت در ابتدا یک شرکت تابعه از اوپو بود، اما در سال ۲۰۱۶ به یک شرکت مستقل تبدیل شد.

وان پلاس به تولید تلفن‌های هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و مشخصات بالا معروف است. اولین تلفن هوشمند این شرکت، وان پلاس وان، در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین تلفن‌های هوشمند بازار تبدیل شد. وان پلاس در سال‌های اخیر به گسترش طیف محصولات خود ادامه داده است و در حال حاضر تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند تولید می‌کند. این شرکت همچنین در بازار هند و ایالات متحده حضور گسترده‌ای دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا