اخبار تکنولوژی

گوشی پوکو C51 با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی از راه رسید

شرکت Poco به تازگی عضو جدید خانواده C اقتصادی را با نام پوکو C51 معرفی کرد. دستگاهی که از نمایشگر ۶.۵۲ اینچی LCD با وضوح HD+، چیپ چیپست Helio G36 و برخی دیگر مجهز است.

این تلفن هوشمند رده پایه از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره گرفته که عمر طولانی به آن می‌بخشد. گوشی پوکو C51 در پیکربندی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. همچنین یک اسلات microSD تعبیه شده که می‌توان از طریق آن فضای ذخیره سازی را ارتقا بخشید.

در بخش دیگر باید به سیستم عامل اندروید ۱۳ گو ادیشن اشاره کنیم و قرار است تا دو سال آپدیت امنیتی دریافت کند. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی دارد. در سایر مشخصات باید به دوربین عقب اصلی ۸ مگاپیکسلی و VGA در کنار دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی که درون یک ناچ قرار گرفته، پرداخت. رم مجازی هم در این مدل وجود دارد که ۳ گیگابایت اضافی بوده و رم را به ۷ گیگابایت ارتقا می‌بخشد.

پوکو C51 اقتصادی از راه رسید

همچنین باید بیان داشت که حسگر اثرانگشت در عقب دستگاه گنجانده شد. Poco C51 در رنگ‌های مشکی و آبی سلطنتی عرضه می‌شود. قیمت آن ۱۰۴ دلار بوده و از ۱۲ آوریل فروش آن شروع می‌شود. البته برای فروش اولیه تخفیف ۱۰ دلاری در نظر گرفته شد.

در اخباری مرتبط ماه قبل بود که یک گوشی پوکو با شماره مدل ۲۳۰۴۹PCD8G در پایگاه داده IMEI رویت شد. مدلی که انتظار داشتیم پوکو F5 5G آینده باشد. مدل هندی آن نیز فوریه امسال با شماره مدل ۲۳۰۴۹PCD8I در پایگاه BIS دیده شد.

حال نسخه جهانی گوشی پوکو F5 5G در پایگاه FCC رویت شد. این گواهی نشان می‌دهد که Poco F5 به زودی در بازارهای هند و جهانی عرضه خواهد شد. گواهی FCC نشان داده است که Poco F5 ممکن است در سه نوع عرضه شود: ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا