اخبار تکنولوژی

لو رفتن اطلاعاتی از گوشی سامسونگ Galaxy S24 Ultra

گزارش‌های مربوط به سری گلکسی اس ۲۴ آینده هر روز بیشتر و بیشتر می‌شوند و اکنون وزن یکی از گوشی‌های هوشمند آینده یعنی سامسونگ Galaxy S24 Ultra مشخص شده است.

این به‌روزرسانی از سوی یکی از کاربران (@Ice Universe) در پلتفرم توییتر ارائه شده است. این کاربر بیان داشت که انتظار داریم گوشی هوشمند جدید S24 Ultra وزنی معادل ۲۳۳ گرم داشته باشد که در واقع ۰.۰۱ گرم کمتر از وزن گلکسی S23 Ultra با وزن ۲۳۳ گرم است.

پیشتر گفته شد که S24 Ultra احتمالاً دارای قاب میانی آلیاژ تیتانیوم است که سنگین‌تر و متراکم‌تر از آلومینیوم محسوب شده، اما افشاگر اشاره می‌کند که حتی اگر این قاب میانی اتخاذ شود، وزن دستگاه مشابه قبلی باقی می‌ماند. لازم به ذکر است که S23 Ultra دارای فریم آلومینیومی است.

درباره سایر به‌روزرسانی‌های مربوط به گوشی هوشمند، انتظار می‌رود که سامسونگ Galaxy S24 Ultra زبان طراحی مشابهی با نسل قبلی خود داشته باشد، با این حال، دو دستگاه دیگر این سری، یعنی S24 و S24+، احتمالاً دارای چند تغییر طراحی هستند.

اخیراً مشخصات دستگاه نیز اشاره شده که بر اساس آن، پیش بینی می‌شود این گوشی هوشمند از چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 یا Exynos 2400 استفاده کند، یا شاید بسته به منطقه، این برند ممکن است دو نوع پردازنده تولید کند. مانند دستگاه‌های قبلی سری Galaxy S موجود.

سامسونگ Galaxy S24 Ultra با وزنی کمتر از نسل قبل

همچنین انتظار داریم این گوشی هوشمند دارای سیستم دوربین چهارگانه ۲۰۰ مگاپیکسلی مشابه قبل باشد اما حسگر تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی بهتر با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری در کار است. دوربین دیگر احتمالاً همان حسگر اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و لنز تله فوتو پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی هستند. همچنین پیش بینی شده دوربین سلفی نیز همچنان ۱۲ مگاپیکسل باشد.

در مورد باتری، دستگاه ممکن است توسط همان باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی پشتیبانی شود و گفته شده که از همان ویژگی شارژ سریع ۴۵ واتی برخوردار است. با این حال، اگر به گزارش قبلی نگاه کنیم، گفته می‌شود سامسونگ از فناوری شارژ خودروی الکتریکی در دستگاه استفاده می‌کند که با کمک آن، انتظار می‌رود به قابلیت شارژ سریع ۶۵ واتی دست یابد.

در هر صورت سری بعدی S24 سامسونگ سال آینده عرضه خواهند شد، احتمالاً در ماه ژانویه یا فوریه زمانی که سامسونگ معمولاً دستگاه‌های سری گلکسی S خود را رونمایی می‌کند. ما هنوز هم می‌توانیم منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتری در مورد این سری و دستگاه‌های آینده در روزهای آینده یا در چند ماه آینده باشیم که قطعاً به وضوح بیشتر در مورد تلفن‌های هوشمند کمک می‌کند.

سری اس ۲۴ شامل سه مدل خواهد شد که باید به نسخه استاندارد، پلاس و اولترا بپردازیم. هر سه پرچمداران برجسته سامسونگ هستند که با طراحی و سخت افزاری قدرتمند راهی بازار خواهند شد. انتظار داریم نسبت به نسل پیشین تغییراتی پیدا کنند و بدون تغییر نیستند هرچند مدل اولترا تغییر بیشتری کسب کرده و گزینه قدرتمند و ستاره خانواده اس ۲۴ است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا