اخبار تکنولوژی

گوشی تکنو Spark Go 2024 راهی بازار شد

تکنو جانشین اسمارت‌فون Spark Go 2023 را که در اوایل سال جاری معرفی شد، عرضه کرد. جدیدترین گوشی با نام تکنو Spark Go 2024 با ارتقاء قابل توجهی نسبت به نسخه قبلی وارد بازار می‌شود.

گفته شده برخی از ویژگی‌های دستگاه اولین در کلاس هم رده خود است. این گوشی هوشمند یک مدل مقرون به صرفه بوده و مدل پایه آن از ۸۰۰۰ روپیه شروع می‌شود.

Spark Go 2024 همان شکل جعبه‌ای و جمع و جور مانند مدل قبلی خود را حفظ کرده است. دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل در پنل عقب بوده که بیرون زده نیست. دکمه پاور به عنوان اسکنر اثر انگشت هم عمل می‌کند.. در جلو، Spark Go 2024 دارای یک حفره دوربین وسط نمایشگر داشته و قابلیتی شبیه داینامیک امولد آیفون ۱۵ ارائه می‌دهد.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی با وضوح HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. در بخش دوربین، Spark Go 2024 دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی همراه با لنز هوش مصنوعی است. یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. این دستگاه به بلندگوهای استریو دوگانه مجهز شده که توسط DTS تقویت شده که نوید ارائه صدای بلندتر ۴۰۰ درصدی را می‌دهد.

در داخل، تکنو Spark Go 2024 از یک پردازنده Unisoc T606 داشته که نسبت به A22 در نسل قبلی ارتقا یافته است. این دستگاه تا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا از طریق اسلات کارت microSD دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰ واتی از طریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند با اندروید ۱۳ مبتنی بر HiOS 13 همراه است.

تکنو Spark Go 2024 میان رده جذاب

Spark Go 2024 در رنگ های سفید و مشکی عرضه می‌شود. نسخه پایه ۳ گیگابایتی + ۶۴ گیگابایت دارای برچسب قیمت اولیه ۶۶۹۹ روپیه است. قیمت نسخه ۸ گیگابایت + ۶۴ گیگابایت و ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت متعاقباً اعلام خواهد شد. این دستگاه از ۷ دسامبر برای خرید از آمازون در دسترس خواهد بود.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت تکنو مراجعه کنید. این برند چینی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را با طراحی و مشخصات کلیدی قابل توجه معرفی و عرضه می‌کند. انتظار داریم بزودی مدل‌های جدید و جذابی از سوی این برند چینی معرفی شده و دردسترس قرار گیرد. مشخص نیست این گوشی جدید در چه زمانی راهی بازارهای دیگر خواهد شد و فعلا به هند و چین رسید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا