اخبار تکنولوژی

تاریخ رونمایی گوشی آیکیو Z7 Pro 5G فاش شد

زیر برند ویوو موسوم به iQOO این روزها در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید برای بازار هندوستان است. این گوشی هوشمند آیکیو Z7 Pro 5G است که اولین تیزر آن به تازگی توسط Nipun Maurya، مدیرعامل iQOO هند منتشر شد.

این تیزر طراحی گوشی هوشمند را با یک برچسب فاش کرد و گفت که به‌زودی عرضه می‌شود. گوشی هوشمند همچنین در وب‌سایت‌های صدور گواهی متعدد دیده شده که برخی از مشخصات کلیدی را قبل از معرفی نشان می‌دهند.

این بار در مورد تاریخ رونمایی و عرضه اطلاعاتی ارائه شد که توسط یک منبع اطلاعات معتبر به نام Abhishek Yadav فاش شده است. اطلاعات دهنده نوشت: “انتظار می‌رود iQOO Z7 Pro در هفته دوم آگوست ۲۰۲۳ در هند عرضه شود.” آگوست نزدیک است، به این معنی که خریداران مجبور نخواهند بود مدت زیادی منتظر بمانند تا شاهد عرضه آن باشند. با تعدادی دیگر از گوشی‌های هوشمند که در بازار عرضه می‌شوند، این یک نبرد وحشیانه خواهد بود.

آیکیو Z7 Pro 5G با مشخصات بزرگ

این تلفن هوشمند پیشتر در وب سایت گواهی TKDN رویت شده است. یک منبع آگاه به نام Paras Guglani در توییتر ادعا کرد که گوشی هوشمند آینده iQOO Z7 Pro 5G ممکن است بین ۲۵۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ روپیه در هند قیمت داشته باشد. همانطور که در پست به اشتراک گذاشته شده توسط Nipun Maurya، مدیر عامل iQOO هند نشان داده شد، این گوشی با صفحه نمایش خمیده با حاشیه‌های باریک عرضه می‌شود.

تا آنجا که به ویژگی‌ها مربوط می‌شود، این گوشی می‌تواند با صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED خمیده با پشتیبانی از وضوح ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل عرضه شود. لیست Geekbench آن نشان داده  که با چیپست Snapdragon 782G به فروش خواهد رسید. این دستگاه می‌تواند ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

مشخصات دوربین می‌تواند مانند یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS باشد. برای سلفی، احتمالا شاهد یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهیم بود. این می‌تواند یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپرساعتی داشته که از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

در دیگر خبرها تاکنون شایعات مختلفی درباره گوشی آیکیو Z8 منتشر شد، تلفن هوشمندی که مشخصات کلیدی میان رده اما قدرتمندی دارد. به تازگی تصویر رندر شده و برخی جزئیات سخت افزاری دستگاه فاش شد.

طبق جزئیات بدست آمده iQOO Z8 دارای صفحه نمایش ال سی دی ۱۴۴ هرتزی، پردازنده Dimensity 8200، رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 است. در ماه می، iQOO از iQOO Neo 8 و Neo 8 Pro در بازار چین رونمایی کرد. در ماه ژوئن، این برند قدرتمندتر iQOO 11S را در بازار داخلی معرفی کرد. به نظر می رسد که این برند اکنون در حال کار بر روی عرضه یک گوشی هوشمند میان رده از سری Z است. افشاگر قابل اعتماد Digital Chat Station اولین جزئیات را در مورد اینکه چه جانشینی برای iQOO Z7 که اوایل امسال در چین معرفی شد، منتشر کرده است.

طبق اطلاعات فاش شده، iQOO Z8 یک گوشی هوشمند میان رده شبه پرچمدار با عملکرد بالا خواهد بود که دارای پنل LCD است. قابل ذکر بوده که این گوشی دارای پیکربندی باتری دو سلولی بوده که دو باتری ۲۴۴۰ میلی آمپرساعتی را برای دستیابی به ظرفیت ترکیبی ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی ترکیب می‌کند که از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ پشتیبانی دارد. جزئیات دیگر Z8 هنوز مشخص نشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا