اخبار تکنولوژی

آیکیو Neo 9 Racing Edition با پردازنده اسنپدراگون ۸اس نسل ۳ در راه است

شرکت آیکیو زیربرند ویوو در نظر دارد بزودی سری آیکیو Neo 9 را معرفی کند. گوشی‌های هوشمند این برند عمدتا سخت افزار قوی دارند و نظر مخاطب را جلب می‌سازد. این برند در نظر دارد بزودی گوشی آیکیو Neo 9 Racing Edition را معرفی کند.

در دسامبر ۲۰۲۳، iQOO از iQOO Neo 9 مجهز به Snapdragon 8 Gen 2 و Neo 9 Pro با تراشه Dimensity 9300 در چین رونمایی کرد. سری Neo 8 نسل قبلی شامل دو مدل مانند Neo 8 و Neo 8 Pro می‌شد. با این حال، سری Neo 7 که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد، دارای Neo 7 مجهز به Dimensity 9000+،گوشی Neo 7 Racing Edition با Snapdragon 8+ Gen 1 و Neo 7 SE با Dimensity 8200 بود.

اگر شایعات منتشر شده در Weibo را باور کنید، iQOO ممکن است مدل Racing Edition را در سری Neo 9 بازگرداند. اگر شایعات منتشر شده در Weibo را باور کنید، گوشی iQOO با برند نئو را می‌توان iQOO Neo 9 Racing Edition نامید.

بر اساس آخرین پست ویبو DCS می‌توان گفت که آیکیو Neo 9 Racing Edition می‌تواند به یک صفحه نمایش تخت اولد ۶.۷۸ اینچی LTPO مجهز شود که وضوح ۱.۵K (2800 x 1260 پیکسل) را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش همچنین تا ۱۴۴ هرتز نرخ نوسازی و ۲۱۶۰ هرتز PWM کم نور ارائه می‌دهد. در عقب، دستگاه دارای یک سیستم دوربین دوگانه با یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بوده و فاقد بدنه پلاستیکی است. به احتمال زیاد، برخی از مشخصات آن می‌تواند با مشخصات iQOO Neo 9 یکسان باشد.

آیکیو Neo 9 Racing Edition در نزدیکی

منبع اطلاعاتی قبلاً ادعا کرده بود که در کنار پردازنده Snapdragon 8s Gen 3 دارای ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 است. این دستگاه به یک بدنه پلاستیکی مجهز شده و یک باتری بزرگ با شارژ سریع ۱۲۰ واتی را در خود جای داده است. تا آنجایی که به عرضه مربوط می‌شود، انتظار رفته که دستگاه در ماه آوریل راهی چین شود. مشخص نیست که آیا این دستگاه در بازار جهانی عرضه خواهد شد یا خیر.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا ایکیو محصول جدیدی را معرفی و عرضه کند. این شرکت هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خوش قیمت و قدرتمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. آیکیو زیربرند توانمند ویوو بوده که توانسته با مدل‌های هیجان انگیز نظر علاقمندان را جلب سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا