اخبار تکنولوژی

احتمال معرفی سری شیائومی۱۳ در اوایل ۲۰۲۳

شایعه شده است که سری شیائومی۱۳ اواخر این ماه در چین معرفی خواهند شد. این گوشی‌ها مجهز به یک دوربین سه‌گانه در عقب به همراه یک حفره دوربین سلفی در وسط نمایشگر هستند.

در جدیدترین اخبار، یک افشاگر ادعا کرده است که دستگاه‌های سری شیائومی۱۳ در حال حاضر وارد مرحله آزمایش داخلی در آسیا شده‌اند. انتظار می‌رود این سری اوایل سال ۲۰۲۳ وارد بازار آسیا شود.

به گفته موکول شارما، افشاگر صنعت، تست داخلی Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro در کشورهای مختلف آسیایی آغاز شده است. اطلاعات دهنده ادعا می‌کند که هر دو گوشی هوشمند شیائومی می‌توانند در اوایل سال ۲۰۲۳ به بازار آسیا برسند. اخیراً، این گوشی‌ها در وب‌سایت اداره استانداردهای هند (BIS) مشاهده شده که به عرضه زودهنگام آنها اشاره دارد.

سری شیائومی۱۳ پرچمدارانی با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲

رندرهای اخیر حاکی از آن است که سری شیائومی۱۳ از صفحه نمایشی با حفره دوربین سلفی در وسط به همراه سه حسگر دوربین در عقب همراه هستند. مدل پرو می‌تواند با یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX989 یک اینچی، یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی عرضه شود و احتمالاً دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

علاوه بر این، شایعه شده است که این گوشی هوشمند از فناوری رنگ لایکا برخوردار است. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که هر دو گوشی سری ۱۳ از چیپست جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برند.

ابعاد مدل ساده ۱۵۲×۷۱×۸.۲ میلی‌متر و نمایشگر ۶.۲ اینچی است. در حالی که گوشی پرو می‌تواند ابعادی برابر با ۱۶۳ در ۷۴.۶ در ۸.۸ میلی‌متر داشته باشد و دارای صفحه نمایش ۶.۶۵ اینچی است. شیائومی هنوز جزئیاتی در مورد این دو گوشی فاش نکرده و برای کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند.

پیش بینی شده در اواخر سال جاری شیائومی به معرفی نسل جدید پرچمداران خود داشته باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا