اخبار تکنولوژی

آشکار شدن تصویر عقب گوشی هوآوی پی ۷۰

شرکت هوآوی در نظر دارد بزودی گوشی پرچمدار هوآوی پی ۷۰ را در چندین مدل معرفی کند. اکنون تصویر بدنه عقب این گوشی هوشمند جدید فاش شده است.

هواوی در مراسم معرفی امروز، لپ‌تاپ MateBook X Pro 2024 و هدفون FreeBuds Lipstick 2 را معرفی کرد. با این حال، هواوی ترجیح داد از گوشی هوشمند مورد انتظار جدید خود، P70، رونمایی نکند. علی‌رغم تصمیم هواوی برای سکوت در مورد P70، لپ‎تاپ MateBook X Pro 2024 واقعاً به عنوان یک لپ‌تاپ شایسته توجه است.

این دستگاه از شارژ سریع ۱۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند و با آخرین نسل پردازنده Core Ultra اینتل عرضه می‌شود که همگی در بدنه‌ای با وزن کمتر از ۱ کیلوگرم قرار دارند.

اکنون، بیایید توجه خود را به هواوی P70 معطوف کنیم. در حالی که هوآوی در مراسم رونمایی از این گوشی سخنی به میان نیاورد، یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در چین موفق شد عکسی از بدنه عقب هواوی P70 را فاش کند. این گوشی دارای یک آرایه دوربین مثلثی غیر متعارف است. این طراحی منحصر به فرد توسط هواوی در واقع پیشتر در افشا هواوی P70 ظاهر شده بود.

به گفته GSMArena، سری هواوی P70 از چهار مدل P70، P70 Pro، P70 Pro+ و P70 Art تشکیل خواهد شد. انتظار می‌رود تمامی مدل‌ها از چیپست Kirin 9010 استفاده کنند.

هوآوی پی ۷۰ در نزدیکی

آشکار شدن تصویر عقب گوشی هوآوی پی 70

انتظار داریم هواوی P70 و P70 Pro با سنسور دوربین اصلی OmniVision 50 MP OV50H دارای سایز سنسور ۱/۱.۳ اینچ عرضه شوند. P70 Pro+ و P70 Art می‌توانند با سنسور ۱ اینچی IMX 989 مجهز شوند. می‌توان گفت که همه گوشی‌ها با سخت افزار دوربین بسیار توانمند عرضه خواهند شد.

در دیگر خبرها شرکت هوآوی در نظر دارد بزودی گوشی تاشو سه لا خود را معرفی کند که دارای طراحی هیجان انگیز با مشخصات کلیدی سطح بالا خواهد بود و بزودی از راه می‌رسد.

انتظار می‌رود محصول آتی هوآوی با گوشی‌های سری P70 همراه باشد، اگرچه گزارش‌هایی مبنی بر تاخیر وجود دارد. علی‌رغم این شکست، گزارش‌های اطلاعاتی به طور مداوم در حال افشای ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند آینده است. علاوه بر سری P70، هواوی روی چندین محصول دیگر نیز کار می‌کند، از جمله یک گوشی هوشمند سه لایه تاشو و یک هدست MR با نام هوآویVision Pro.

به گفته یکی از وبلاگ نویسان Weibo معروف به SmartPikachu، هواوی اکنون توسعه این دو محصول را تکمیل کرده است. این وبلاگ نویس همچنین اشاره کرد که هوآوی مشتاق است آنها را در فروشگاه‌ها قرار دهد و نشان داده که عرضه آنها ممکن است قریب الوقوع باشد. گوشی تاشو سه گانه هوآوی مدتی است که موضوع بحث است. انتظار می‌رود این گوشی دارای طراحی تاشو به شکل Z یا S با سایز صفحه نمایش تقریباً ۱۰ اینچ (۲۵.۴ سانتی متر) باشد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه گوشی برای معرفی دارد. احتمالا بیشتر جزئیات لو رفته به حقیقت تبدیل شود. شایان ذکر بوده که هوآوی یک مدل پرچمدار معرفی خواهد کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا