اخبار تکنولوژی

ساعت هوشمند هایلو RS5 معرفی شد

برند Haylou زیرند شیائومی بوده که به تولید گجت‌های پوشیدنی می‌پردازد. برندی که توانسته علاقمندان بسیاری پیدا کند و اکنون ساعت هوشمند هایلو RS5 را با تلفیقی از سبک و نوآوری در دنیای همیشه در حال تغییر فناوری پوشیدنی رونمایی کرد.

RS5 با طراحی شیک و ویژگی‌های پیشرفته خود نشان دهنده تعهد Haylou برای بهبود زندگی کاربران با ارتقای سلامت و اتصال است. در قلب هایلو RS5 یک صفحه نمایش خیره کننده ۲.۰۱ اینچی AMOLED Boundless View قرار گرفته که تجربه بصری همه جانبه‌ای را به کاربران ارائه می‌دهد. این نمایشگر فوق باریک با رنگ‌های زنده، وضوح استثنایی و ناوبری صاف، استاندارد جدیدی را برای جلوه‌های بصری ساعت هوشمند ایجاد می‌کند و تجربه کاربر را به سطوح بی‌سابقه‌ای از عالی ارتقا می‌دهد.

هایلو RS5 که از فلز درجه یک ساخت هواپیما با دقت بسیار دقیق ساخته شده، دارای یک قاب فلزی با کیفیت هوافضا بوده که به طور یکپارچه طراحی سبک وزن را با دوام و ظرافت بالا ادغام می‌کند. RS5 با وزن تنها ۵۱ گرم و ضخامت تقریبی ۱۰.۵ میلیمتر، تعادل کاملی را بین سبک و عملکرد ایجاد کرده و آن را به همراهی ایده آل برای هر موقعیتی تبدیل می‌کند.

RS5 با بیش از ۱۰۰ واچ فیس و دو گزینه بند رنگارنگ در سبک‌های سیلیکونی و بافته شده، سفارشی‌سازی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد و به کاربران امکان داده سبک و شخصیت منحصر به فرد خود را بیان کنند.  این گجت پپوشیدنی بدون زحمت با سبک زندگی شما سازگار شده و اطمینان می‌دهد که همیشه بهترین ظاهر و احساس خود را دارید.

هایلو RS5 یک گجت پوشیدنی برجسته

این مدل فراتر از طراحی خیره‌کننده و ویژگی‌های قابل تنظیم، مجهز به مجموعه‌ای جامع نظارت بر سلامت بوده که برای اولویت دادن به سلامتی شما طراحی شد. از نظارت مستمر اشباع اکسیژن خون گرفته تا ردیابی خودکار استرس و پایش ضربان قلب، RS5 مراقب سلامتی شما ۲۴/۷ است و اطلاعات دقیقی از الگوهای خواب و سلامت کلی شما ارائه می‌دهد.

تفاوتی نمی‌کند تازه‌کار باشید و به دنبال شروع سفر تناسب اندام خود باشید یا علاقه‌مندی با تجربه باشید که برای بهترین‌های شخصی جدید تلاش می‌کند، Haylou RS5 همراه نهایی در مسیر سلامتی است. RS5 با تمرکز بر داده‌های سلامتی و ردیابی تناسب اندام، به کاربران این امکان را می‌دهد تا کنترل سلامت خود را در دست بگیرند و به اهداف خود دست یابند.

ساعت هوشمند RS5 در انواع مشکی و نقره‌ای با قیمت اولیه ۳۹.۹۹ دلار در AliExpress در دسترس خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا