اخبار تکنولوژی

نمایشگر ایسوس VA27ACFSN معرفی شد

ایسوس پس از اینکه اخیراً مانیتور Mini-LED ProArt PA32UCXR را معرفی کرد، اکنون از یک مانیتور تجاری جدید به نام مانیتور Docking Asus VA27ACFSN رونمایی کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، مانیتور به عنوان یک هاب نیز عمل می‌کند و پورت‌های مختلف و گزینه‌های اتصال مانند USB-C را ارائه می‌دهد. ایسوس VA27ACFSN از راه رسید که طراحی و مشخصات قابل توجهی دارد.

مانیتور داکینگ ایسوس VA27ACFSN یک صفحه نمایش ۲۷ اینچی QHD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و پنل IPS است که زاویه دید وسیع ۱۷۸ درجه را ارائه می‌دهد. گزینه‌های اتصال متنوعی از جمله HDMI، USB-C، DisplayPort، جک هدفون، هاب USB و یک پورت LAN RJ45 را برای تطبیق‌پذیری فراهم می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته پورت USB-C است که با انتقال داده‌ها و سیگنال‌های ویدئویی به مانیتور، اتصال لپ تاپ را ساده می‌کند و در عین حال تا ۹۰ وات توان شارژ را از طریق یک کابل به لپ تاپ می‌رساند. این باعث شده کاربرانی که به دنبال سیستم ساده هستند، راحت باشد.

این مانیتور از نرخ نوسازی تا ۱۰۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و از فناوری Adaptive-Sync برای حذف مصنوعات بصری استفاده کرده و تجربه تماشای واضح و روان را رقم می‌زند. از نظر ارگونومی، مانیتور تنظیمات شیب، چرخش، محور و ارتفاع قابل تنظیم را ارائه می‌دهد که به کاربران امکان می‌دهد موقعیت دید راحت را پیدا کنند.

ایسوس VA27ACFSN با طراحی جذاب

ایسوس همچنین از فناوری‌های مراقبت از چشم، از جمله ویژگی‌های بدون فلیکر و نور آبی کم دارای گواهی TÜV Rheinland، برای کاهش فشار چشم و افزایش راحتی دید، استفاده کرده است. مانیتور داکینگ ایسوس VA27ACFSN در حال حاضر با قیمت ۳۶۳.۹۹ یورو در آلمان به فروش می‌رسد. همچنین در چندین بازار دیگر در سراسر اتحادیه اروپا موجود است.

این برند تایوانی هر سال نسل جدید دستگاه‌های خود را معرفی کرده که دارای ویژگی‌های قابل توجه بوده و نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. ایسوس در تلاش است تا سبد محصول خود را با مدل‌های متنوع و کارآمد تکمیل سازد.

این کمپانی بزودی مانیتور جدید و حرفه‌ای را روانه بازار خواهد کرد و مدل فعلی نیز یک گزینه برجسته برای تجربه کاربری مطلوب است. ایسوس در سال ۱۹۸۹ توسط چهار مهندس تایوانی تاسیس شد. نام این شرکت از عبارت “Association of Small Electronics Enterprises” گرفته شده است. ایسوس در ابتدا به تولید مادربرد و کارت گرافیک پرداخت، اما به سرعت به سایر محصولات فناوری اطلاعات گسترش یافت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا