اخبار تکنولوژی

ناتینگ Phone (1) در بخش نمایشگر برچسب نقره ای DXOMARK گرفت

ناتینگ Phone (1) به تازگی موفق شد برچسب نقره‌ای DXOMARK را کسب کند و این گوشی هوشمند عملکرد قابل توجهی در قسمت نمایشگر کسب کرده است.

شرکت فناوری مستقر در لندن، Nothing اولین دستگاه تلفن هوشمند خود را با نام Nothing Phone (1) در سال ۲۰۲۲ معرفی کرد و این تلفن هوشمند اکنون به وب سایت DXOMARK راه یافت و برچسب نقره‌ای را برای کیفیت صفحه نمایش دریافت کرد.

این دستگاه همچنین امتیاز کلی نمایشگر ۱۲۰ را نیز دریافت کرده است. با رسیدن به امتیازات فرعی خود برای خوانایی، این دستگاه ۱۱۹ امتیاز، ۱۱۱ امتیاز برای حرکت، ۱۲۲ امتیاز برای رنگ، ۱۵۶ امتیاز برای لمس، ۱۱۴ امتیاز برای ویدیو و ۱۰۸ امتیاز برای مصنوعات کسب کرد. در رتبه بندی جهانی نیز این دستگاه رتبه ۸۹ را به خود اختصاص داد و در رده بندی بالا (از ۴۰۰ دلار تا ۸۰۰ دلار) گوشی هوشمند رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داد.

ناتینگ Phone (1) و کسب امتیاز بالا نمایشگر

در اخباری مرتبط کنفرانس سالانه توسعه دهندگان Google I/O در ۱۰ می برگزار شد، جایی که انتظار داشتیم گوگل از نسخه جدید سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۱۴ رونمایی کند و یک برنامه بتا هم پس از آن ارائه دهد. به نظر رسیده استارتاپ تازه تاسیس Nothing جزو اولین برندهایی باشد که کاربران آن قادر خواهند بود اندروید ۱۴ را تست کنند. زیرا ناتینگ Phone (1) بزودی این بتا را دریافت می‌کند.

پیش از عرضه، گوگل دعوت‌نامه‌های دسترسی زودهنگام را برای تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند ارسال می‌کند تا سرعت عرضه و ادغام ویژگی‌های جدید را به صورت یکپارچه انجام دهد. اعلامیه سازنده می‌گوید که دارندگان تلفن‌های هوشمند ناتینگ Phone (1) به‌زودی به بتا اول اندروید ۱۴  دسترسی خواهند داشت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا