اخبار

Wildfire R70 اچ تی سی با نمایشگر ۶.۵ اینچی ناچ

شرکت اچ‌تی‌سی همانند دیگر رقبا خود به تازگی از یک محصول جدید که گوشی هوشمند میان رده اقتصادی بوده به نام Wildfire R70 رونمایی کرد. این اسمارتفون از صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی HD+ با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ بهره می‌برد.

دیوایس مورد بحث دارای پردازنده هشت هسته‌ای Helio P23 مدیاتک با تراشه گرافیکی Mali-G71 MP2 است که می‌تواند عملکرد مطلوبی داشته باشد. گذشته از آن باید به دوربین عقب سه گانه ۱۶/۲/۲ مگاپیکسلی پرداخت که کمتر در یک میان رده اقتصادی تعبیه می‌شود.

دوربین سلفی از نوع ۸ مگاپیکسلی بوده و پیکربندی دوربین قابل قبولی توسط HTC برای Wildfire R70 در نظر گرفته شد. همچنین باید بیان داشت که این گوشی هوشمند از ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا برخوردار است که افراد می‌توانند منطبق بر آن تجربه کاربری معمولی و روزانه ساده داشته باشند.

Wildfire R70 یک گزینه اقتصادی ارزنده

باتری Wildfire R70 از نوع ۴۰۰۰ میلی آمپری بوده و فناوری شارژِ سریع ۱۰ واتی نیز در نظر گرفته شد. گذشته از آن باید به سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، پشتیبانی از سیم کارت هیبریدیسنسور اثرانگشتی در عقب، رادیو اف ام و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا پرداخت.

در سایر مشخصه‌ها باید به ابعاد ۱۶۳*۷۷*۸.۹ میلیمتری، وزن ۱۸۶ گرمی، پشتیبانی از شبکه Dual 4G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ b/g/n، بلوتوث ۴.۲، جی پی اس و پورت micro USB دیگر اشاره داشت.

محصول تازه معرفی شده HTC قرار است با قیمت نامشخص در رنگ آبی و مشکی با مشخصات مورد اشاره راهی بازار شود. البته پیشتر اعلام شد که این برند تایوانی قصد دارد تا یک مدل ۵G پرچمدار نیز بزودی معرفی کند. برای کسب اطلاعات تکمیلی بهتر است به وب سایت HTC مراجعه داشته باشید.


 

مطالب مرتبط:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا