اخبار

پلی‌استیشن نئو اواخر ماه سپتامبر عرضه می‌شود

بر اساس گزارش‌های سایت چندرسانه‌ای فرانسوی، کنسول پلی‌استیشن نئو (۴٫۵) یک ماه قبل از عرضه هدست واقعیت مجازی سونی به بازار، منتشر خواهد شد.
در گزارش مالی اخیر شرکت آمده بود که انتظار می‌رود کنسول تکامل یافته سونی یا همان پلی‌استیشن نئو در نیمه اول سال مالی پیش‌رو به بازار عرضه شود.

سال مالی پیش رو (۲۰۱۶/ ۲۰۱۷) برای جامعه بازی‌های ویدیویی بسیار حائز اهمیت است. زیرا که در نیمه اول این سال مالی، کنسول تکامل یافته با ویژگی‌های جدید و در ادامه هدست واقعیت مجازی سونی به بازار عرضه خواهند شد.

نیمه اول سال مالی شرکت سونی از ۱ آپریل (۱۳ فروردین) شروع شده و تا ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) ادامه می‌یابد. اگر پلی‌استیشن نئو در سپتامبر عرضه شود، در حقیقت از هدست واقعیت مجازی سونی زودتر در دسترس قرار می‌گیرد.
این سایت چندرسانه‌ای فرانسوی به‌جز گزارش مالی که به آن اشاره کردیم اطلاعات رسمی دیگری از تاریخ انتشار دقیق کنسول سونی در اختیار ندارد و تا انتشار اخبار رسمی از شرکت سونی، همه این اطلاعات صرفا به عنوان یک شایعه تلقی می‌شوند.
شرکت AMD، یکی از یزرگترین تولیدکنندگان چیپ‌ست در دنیا، در ماه آپریل اعلام کرده بود که روی سه عدد سیستم بر چیپ جدید و سفارشی شده کار می‌کند و یکی از آنها در اواخر نیمه اول سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه خواهد شد. عموما سیستم بر چیپ‌ها برای کنسول‌های بازی استفاده می‌شوند.
شایعه‌های بی‌شماری که بعد از مراسم GDC 2015 شکل گرفتند حاکی از آنند که پلی‌استیشن نئو یا ۴٫۵ دارای GPU قوی‌تر برای پشتیبانی از رزولوشن ۴K و دیگر موارد بهبود یافته برای کارایی بیشتر است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا