اخبار تکنولوژی

سری ریلمی Narzo 60 معرفی شد

شرکت ریلمی به تازگی سری گوشی ریلمی Narzo 60 را در دو مدل استاندارد و پرو معرفی کرد. مدل پرو تقریبا شبیه به ریلمی ۱۱ پرو بوده که اخیرا راهی بازار شد.

تنها تفاوت نسخه پرو با ریلمی ۱۱ پرو طراحی عقب و ظرفیت حافظه ۱ ترابایتی است. نارزو ۶۰ هم یک ریلمی ۱۱ ریبرند شده بوده که در بازار جهانی به فروش خواهد رسید.  Narzo 60 Pro یک نمایشگر AMOLED خمیده ۶.۷ اینچی با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. مدل ساده نیز به یک نمایشگر امولد ۶.۴۳ اینچی با همان رزولوشن FHD+ اما نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شد.

هر دو گوشی جدید به چیپست مدیاتک مجهز شدند که یکی از انها Dimensity 7050 و دیگری Dimensity 6020 است. نکته بزرگ در مدل Pro، گزینه ذخیره سازی ۱ ترابایتی است که با ۱۲ گیگابایت رم همراه می‌شود.

در عقب ، Narzo 60 Pro یک دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.75، لنز ۲۶ میلی‌متری و OIS تعبیه شد. ماژول دیگر در عقب نیز دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی محسوب می‌شود. Narzo 60 به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و لنز عمق ۲ مگاپیکسلی تجهیز شد. هر دو گوشی جدید نارزو با رابط کاربری Relame UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ عرضه خواهند شد و باتری‌ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارند.

سری ریلمی Narzo 60 از راه رسید

ریلمی Narzo 60

اگرچه مدل پرو شارژ سریع ۶۷ واتی و مدل غیرپرو شارژ سریع ۳۳ وات دارد. ریلمی Narzo 60 و ۶۰ پرو در رنگ مشکی و نارنجی عرضه می‌شوند. Narzo 60 از ۱۷,۹۹۹ روپیه برای تریم پایه ۸/۱۲۸GB شروع شده و تا ۱۹,۹۹۹ روپیه برای نسخه ۸/۲۵۶GB افزایش می‌یابد. Nazro 60 Pro از ۲۳۹۹۹ روپیه برای تریم ۸/۱۲۸ گیگابایت شروع شده و یک نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۲۶۹۹۹ روپیه  وجود دارد در حالی که مدل رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی ۲۹۹۹۹ روپیه است.

در اخباری مرتبط پیشتر شرکت ریلمی رسما اعلام کرد که شاهرخ خان، ستاره هندی را به عنوان سفیر جدید برند خود منصوب کرد. این شرکت بازیگر محبوب را درست قبل از عرضه سری Realme 11 Pro در هند سفیر کرده است.

این سازنده چینی گوشی‌های هوشمند به تازگی سری Realme 11 را در بازار خانگی معرفی و عرضه کرد و در حال آماده شدن برای عرضه مدل‌های Pro برای بازار هند طی ماه‌های آینده است. با سفیر برند جدید، اکنون می‌توانیم انتظار داشته باشیم که چهره سلبریتی هندی را در بازاریابی و سایر محتواهای تبلیغاتی برای مدل‌های آینده Realme 11 Pro و ۱۱ Pro+ در بازار هند شاهد باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا