اخبار

تاخیر در انتشار بازی The Wolf Among Us 2

شرکت Telltale Games اعلام کرد که بازی The Wolf Among Us 2 به دلایل نیاز بهینه سازی بیشتر تاخیری در انتشار آن به وجود آمده است. از این رو به جای سال ۲۰۲۳، قرار است در ۲۰۲۴ ارائه شود.

این عنوان دنباله‌ای برای کمیک سال ۲۰۱۳ بوده و به دلایل فنی قرار نیست سال جاری منتشر شود. Telltale Games اعلام کرده برای تجربه شخصیت Bigby Wolf طرفداران باید کمی بیشتر منتظر بمانند.

علاوه بر مسائل فنی این شرکت افزود که به دلیل محافظت از سلامت تیم هم، روند توسعه به تاخیر افتاد. در مصاحبه‌ای با IGN، جیمی اوتیلی، مدیرعامل جدید Telltale، بیان داشته که تیم برای تغییر از Unreal Engine 4 به ۵ به زمان نیاز دارد. رسیدن به تاریخ انتشار در سال ۲۰۲۳ دشوار خواهد بود. او به IGN گفته: «ساخت بازی‌ها سخت است و برای درست شدن به زمان نیاز دارند. ارسال چیزی که آماده نیست برای هیچ یک از ما سودی ندارد.»

بازی The Wolf Among Us 2 تا ۲۰۲۴ منتشر نمی شود

بازی The Wolf Among Us 2 در ابتدا دسامبر ۲۰۱۹ معرفی شد و به دلایل واضح مرتبط با بیماری کرونا، توسعه آن کندتر از پیش بینی اولیه Telltale پیش رفت. این شرکت هنوز هم اقتباس خود از The Expanse را در اواخر امسال دارد و از بسیاری جهات این عنوان مهم‌تری برای آینده آن است. همانطور که ما مشتاق دیدن ادامه The Wolf Among Us هستیم، Telltale همچنین برای بقا خود نیاز به ساخت ویژگی‌های جدید دارد.

جهت کسب جزئیات بیشتر می‌توانید به وب سایت بازی یا سازنده آن مراجعه کنید. سبک بازی مورد اشاره کژاول و گرافیکی بوده که برای علاقمندان به کمیک جذاب است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا