اخبار تکنولوژی

کنسول دستی Win Mini 2024 جی پی دی در راه است

GPD در حال ارائه نسخه جدیدی از  دستگاه بازی دستی Win Mini خود برای سال ۲۰۲۴ بوده که به عنوان کنسول دستی Win Mini 2024 شناخته شده و دارای APU‌های سری Ryzen 8000 AMD است.

جدیدترین Win Mini با پردازنده Ryzen 7 8840U یا Ryzen 5 8640U عرضه می‌شود که تا ۸ هسته Zen4 افزایش می‌یابد. این به معنای سرعت بیشتر و قدرت بیشتر برای انجام بازی‌ها و انجام کارهای دیگر است. انتظار رفته گنجاندن فناوری هسته هوش مصنوعی XDNA AMD باعث بهبود عملکرد، به ویژه در وظایف محاسباتی شود.

یکی از پیشرفت‌های بزرگ در مدل جدید نمایشگر آن است. اکنون دارای صفحه نمایش ۷ اینچی LTPS با وضوح ۱۰۸۰p است که می‌تواند با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز به‌روز شود و از FreeSync Premium و نرخ رفرش متغیر (VRR) پشتیبانی کرده که همگی در کنار شیشه گوریلا گلس ۶ قرار دارند. با این حال، مدل ۲۰۲۴ پورت OCuLink را که در نسخه قبلی وجود داشت، برای اتصال GPU‌های خارجی حذف کرده و اکنون به اتصالات USB4 متکی است.

این دستگاه همچنین عملکرد بهتری در شبیه‌سازی بازی‌های پلی استیشن ۳ با هدف ۶۰ فریم بر ثانیه دارد. از دستورالعمل‌های AVX-512 پشتیبانی می‌کند که گفته می‌شود به این امر کمک می‌کند. Win Mini 2024 از طریق یک کمپین سرمایه‌گذاری جمعی راه‌اندازی می‌شود و قیمت آن از ۸۷۹ دلار برای پیکربندی پایه با پردازنده Ryzen 7 8840U و ۳۲ گیگابایت رم و گزینه‌هایی برای ۵۱۲ گیگابایت یا ۲ ترابایت حافظه SSD آغاز می‌شود.

کنسول دستی Win Mini 2024 در نزدیکی

این برند همیشه سعی داشته محصولات کاملی را به مخاطب خود ارائه دهد. محصولی که ویژگی‌های بزرگی داشته و نظر مخاطب خود را جلب می‌کند. پیش بینی شده بزودی این برند مدل‌های بیشتری را معرفی و عرضه کند که نظر مخاطب را جلب خواهد کرد. در سوی دیگر کنسول دستی مذکور از طراحی جذاب شبیه به نینتندو ۳دی اس برخوردار بوده و نباید آن را مدلی ساده قلمداد کرد.

انتظار رفته نسخه تولیدی قیمت بیشتری نسبت به نسخه سرمایه جمعی داشته باشد. جی پی دی یکی از برندهای شناخته شده چینی در زمینه تولید کنسول دستی بازی بوده که توانسته علاقمندان بسیاری را جلب کرده و موفق باشد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر به سایت جی پی دی مراجعه کنید.

انتظار رفته بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا