اخبار تکنولوژی

اطلاعات بیشتری از سری ویوو S17 فاش شد

طبق گزارش ها، Vivo در حال کار بر روی سری گوشی ویوو S17 بوده که سه مدل e، استاندارد و پرو را دربرخواهد گرفت.این دستگاه‌ها جانشین Vivo S16e، S16 و S16 Pro خواهند شد که در دسامبر ۲۰۲۲ معرفی شدند.

گزارشی که ماه گذشته منتشر شد، جزئیاتی را در مورد تلفن‌های هوشمند آینده، از جمله شماره مدل و برخی مشخصات، فاش کرد. با این حال، پست جدید ویبو توسط Wisdom Pikachu، اطلاعات بیشتری را در مورد چیپست‌هایی که سه‌گانه S17 را قدرت می‌بخشد و بازه زمانی برای رونمایی را آشکار کرده است.

طبق اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط منبع، انتظار داریم سری ویوو S17 در ماه می معرفی شود. پیش بینی شده OPPO سری Reno 10 را در ماه می رونمایی کند. تیتر ادعا کرد که Vivo S17 آینده با سری Reno 10 رقابت خواهد کرد. از این رو، انتظار داریم سری S17 در ماه می عرضه شود، اما ما معتقدیم که ممکن است تا پایان ماه به طول بیانجامد.

سری ویوو S17 در سه مدل عرضه خواهند شد

در پست Weibo، اطلاعات دهنده همچنین به سه چیپست مانند Snapdragon 778G، Dimensity 8200 و Snapdragon 8+ Gen 1 اشاره کرد. این چیپست‌ها ممکن است برای مدل e، استاندارد و پرو باشد. جالب اینجاست که گفته می‌شود OPPO Reno 10، Reno 10 Pro و Reno 10 Pro+ نیز به ترتیب به SD778G، D8200 و SD8+G1 مجهز هستند.

بر اساس اطلاعات فاش شده که در اوایل این ماه منتشر شد، ویوو S17e، S17 و S17 Pro به ترتیب دارای شماره مدل‌های V2285A، V2283A و V2284A هستند. همچنین مشخص شد که سری S17 از ویژگی‌های مشترکی مانند صفحه نمایش AMOLED با لبه‌های خمیده، بدنه عقب با تغییر رنگ و دوربین اصلی با کمک OIS بهره می‌برند. سری S17 دارای رم و گزینه‌های ذخیره سازی مانند ۸ گیگابایت / ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت / ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

در هر صورت باید منتظر اخبار بیشتر باقی ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا