اخبار

تایید شد: نوکیا X5 یا همان نوکیا ۵.۱ پلاس فردا معرفی می شود

بر اساس اعلام رسمی HMD Global، فردا محصول جدیدی تحت برند نوکیا (Nokia) با نام نوکیا X5 در کشور چین معرفی خواهد شد. نسخه جهانی این تلفن هوشمند نیز به احتمال زیاد نوکیا ۵.۱ پلاس نامیده می‌شود. امروز پوستر رویداد معرفی این محصول منتشر شده است. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
HMD Global در تلاش است تا به زودی تلفن هوشمند میان رده جدیدی را تحت برند نوکیا معرفی و روانه بازار کند. این محصول نوکیا X5 نام خواهد داشت. رویداد معرفی این محصول در شهر پکن در کشور چین خواهد بود. البته کمپانی فنلاندی مذکور قصد دارد این تلفن هوشمند را به صورت جهانی نیز عرضه کند. احتمالا نسخه جهانی این محصول با نام دیگری عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط:

نوکیا ۵.۱ پلاس نامی است که انتظار می‌رود HMD Global نوکیا X5 را با این نام به صورت جهانی عرضه کند. بر اساس اطلاعاتی که هفته پیش منتشر شد، این محصول در ۱۱ جولای (۲۰ تیر) معرفی خواهد شد و حال تاییدیه‌ای در این خصوص توسط خود کمپانی تولید کننده منتشر شده است. این شرکت تیزری را در خصوص رویداد معرفی دستگاه فوق منتشر کرده که تاریخ ۱۱ جولای را اعلام می‌کند و عدد ۲۳۳۳۳۳ روی آن نقش بسته است.
نوکیا X5
بر اساس اطلاعاتی که از سوی TENAA منتشر شده، نوکیا X5 از یک نمایشگر ۵.۹ اینچی بهره خواهد برد که دارای زایده و بریدگی است و وضوح تصویر HD+ را ارائه می‌کند. یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این دستگاه را تامین خواهد کرد. در بخش پشتی این محصول شاهد دوربین دوگانه‌ای خواهیم بود که سنسور‌های آن ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی هستند. پردازش‌های دستگاه نیز توسط پردازنده میان رده مدیاتک انجام خواهند شد که هشت هسته‌ای است. HMD Global نوکیا X5 را با ۳، ۴ و ۶ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌کند و حافظه داخلی آن نیز در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در دسترس خواهد بود.
انتظار می‌رود که ارزان‌ترین نسخه از نوکیا X5 در کشور چین با بهایی حدود ۱۰۰ یورو عرضه شود. اما باید اشاره کنیم که به احتمال زیاد، نسخه جهانی این محصول در مناطق مختلف جهان قیمت بالاتری خواهد داشت. بر اساس اعلام HMD Global باید فردا منتظر معرفی این تلفن هوشمند جدید باشیم. نظر شما در خصوص نوکیا X5 چیست و چه انتظاراتی از این محصول دارید؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا