اخبار

شایعه: نسخه واقعیت مجازی Driveclub برای پلی‌استیشن وی‌آر در راه است

Driveclub یکی از بازی‌های مورد انتظار کنسول پلی‌استیشن ۴ بود که یک سال پس از عرضه‌ی پلی‌استیشن ۴ منتشر شد و آنطور که باید و شاید مورد استقبال قرار نگرفت. با این حال، سونی برنامه‌های خود را با این بازی ادامه داده و حالا احتمالا قرار است با نسخه‌ی واقعیت مجازی Driveclub رو به رو شویم.
 
سازمان رده‌بندی نرم‌افزارهای سرگرمی یا اصطلاحا ESRB به تازگی نام Driveclub VR را در لیست خود قرار داده است که شایعات پیرامون انتشار این بازی را قوت بخشید.
چندی پیش بود که استودیو ایولوشن، توسعه‌‌دهنده‌ی بازی‌های Driveclub وMotorstorm رسما به کار خود پایان داد و اعضای این استودیو به کمپانی کدمسترز پیوستند. حال سونی به طور کامل کنترل بازی‌های این استودیو را در اختیار دارد و توسعه و بهینه‌سازی Driveclub، در راس کارها قرار دارد.
سال ۲۰۱۵ و در جریان رویداد هفته بازی‌های پاریس، سونی نمونه‌ی اولیه‌ای از نسخه واقعیت مجازی بازی Driveclub را به نمایش در آورد و کارگردان بازی هم در مصاحبه‌ای ذکر کرد که اگر استقبال از این نمونه‌ی اولیه خوب باشد، می‌توان گام‌هایی بیش از این برداشت و یک بازی کامل بر اساس قابلیت‌های واقعیت مجازی به انتشار رساند.

ESRB

اگر Driveclub VR واقعا در کار باشد، احتمالا آن را همزمان یا کمی بعد از عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر ملاقات خواهیم کرد. این هدست در فاصله‌ی مهر تا آبان سال جاری میلادی با برچسب قیمت ۴۰۰ دلاری راهی بازار می‌شود.
هنوز سونی نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده و احتمالا باید تا E3 2016 منتظر بمانیم و ببینیم آیا سونی در کنفرانس خود، از Driveclub VR رونمایی می‌کند یا خیر.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا